Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1012
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od hihi » 15.02.2016 23:32

Na volnoběh mám při 187 tis. km 0-1kPa.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

jimar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 04.07.2015 09:58

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od jimar » 16.02.2016 14:41

Díky za info, já mám na volnoběh okolo 4-7 kPa. Takže asi ucpáno. Divný je, že to nic nehlásí. Akorát přibejvá olej z častejch regenerací. Asi jdu do výměny DPF.

12matess3

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od 12matess3 » 21.02.2016 08:19

Zdravim, chcel by som sa informovať...
Zhruba pred mesiacom sme doliali Eolys do auta, nútená regenerácia sa nedala vykonať, vraj je DPF tak znečistené, že ho treba už mechanicky vybrať a poriadne vyčistiť, odvtedy som sledoval, či rozoznám niekedy počas jazdy, že auto regeneruje, ot. sa mi nikdy nezdvihli, vždy s držia na 900....Nikdy neboli napr. na 1 000 že akože by boli zdvihnuté, keď vyhodím počas jazdy rýchlosť, tak spotrebu píše niekedy 1,7, 1,4, niekedy 0,5, takže neviem, či mám poriadfne nejak dekarbonizovať motor alebo len palubný blbne...
Včera som jazdil po meste pár km, motor plne zohriaty, potom som šiel trochu mimo, snažil som sa ale motor držať min. 2 000 ot a viac a na jednej rovine som nechal zaradenú 4 a ot boli tak na 2500 ale nič, regenerácia sa nespustila....
Neviem vôbec, čo si mám o tom myslieť, či tam vôbec DPF je alebo ako...
Motor sa zohrial najazdil som cca. 50 km a sem tam som ho vytáčal a tak, častejšie rozbehy a spotrebu priemernú mi napísalo 8,6 l ??? Je to reálne alebo je to aj tým veľkým znesením DPF možné, že auto tak žere??
Ďakujem veľmi pekne za rady...

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4032
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od djdekl » 21.02.2016 08:22

Reset eolys probehl a regenerace pres diag nejde?

12matess3

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od 12matess3 » 21.02.2016 10:50

Tak nejak... Proste auto bolo v nudzaku dokiaľ sme eolys všetko v pohode, odstranil nejakú chybu, ale nešla mu spustiť nutena regenerácia, vraj je už tak znečistene dpf že už jedine mech. vyčistiť, tak sme sa rozlucili zrazu zapnem auto žiadna chyba ani kontrolka a auto ide v pohode preplo sa z nudzaku... A teraz neviem co s tým zanesenym dpf či môže ist tým aj rapídne hore spotreba alebo ako či mam navštíviť ineho mechanika a skúsiť nutenu reg. znovu... ?

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4032
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od djdekl » 21.02.2016 11:14

To bych zkusil spis a nafotit si cisla pripadnych chyb...

12matess3

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od 12matess3 » 13.03.2016 11:21

Klubáci, nedávno som mal problém s DPF - Engine system fault, mechanici doliali Eolys, ale nešla im spustiť nútená regenerácia, povedali, že už je zrejme tak zanesené, že už ho len mechanicky vyčistiť, ale proste z ničoho nič sa auto vrátilo do normálneho režimu, prestala svietiť kontrolka - to potrubie žlté a auto išlo dobre akurát spotrebu mi písal palubák aj okolo 8 l priemernú... Dnes som šiel ráno a na takých krajších úsekoch som to vytáčal a podraďoval atď... proste svižná jazda v otáčkach okolo 3 000, niekedy 2 000 ale bolo aj skoro už ,,do červeného"... a zase bliklo Engine system fault a už je v núdzovom, je možné, že keď sa vtedy nedalo zregenerovať, tak a už vtedy bolo ževraj riadne zanesené, lebo skúšal aj oklamať diagnostiku, že zadá, že je DPF nové atď..ale nešlo, takže by som povedal, že sa smrteľne zanieslo a už nedokáže nič?? Nabehané to má 215 000 km je to 1.6 80 kw... Teraz neviem, či dať DPF odstrániť aj softwerovo, alebo len vyčistiť a vyvapkovať a dať späť, len ak ešte nikdy nebolo menené a je toľko nabehané, tak neviem, či by mu už tá očista v tej chémii omnoho pomohla...Ďakujem za rady...

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od kiblik » 13.03.2016 12:53

Hm to DPF vydrzelo docela hodne km. Pokud je to dpf tak mas tyto moznosti:

1)nove dpf z druhovyroby (cena 6-12k), originalni dil od forda cca 17k
2)vykuchat dpf (vzhledem k zmenam na STK je to dost velky risk ale da se sehnat i pod 5k)
3) vycistit (cena jako za nove z druhovyroby takze to nema moc smysl cca 6-8k)

Pokud se rozhodnes pro nove nebo vycisti, tak aby ses nedostal zanedlouho do stejneho problemu bylo by dobre zjistit stav ostatnich dilu, ktere maji vliv na tvorbu sazi a funkci DPF (vstriky, cerpadlo, EGR, snimac tlaku a teploty na DPF, system pro davkovani eolysu, verzi softwaru v RJ a v neposledni rade stav katalyzatoru uvnitr dpf - kdyz vnem bude vypalena dira dpf uz nebude fungovat spravne)
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od martasak » 13.03.2016 12:55

jimar píše:Díky za info, já mám na volnoběh okolo 4-7 kPa. Takže asi ucpáno. Divný je, že to nic nehlásí. Akorát přibejvá olej z častejch regenerací. Asi jdu do výměny DPF.
No a jak to vypadá ? Máš vyměněno ? Asi jsi nedal 45t za orginál :-). Já uvažuju o smartclean, jsou na to nějaké dobré reference, není jich moc...
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od martasak » 13.03.2016 13:03

kiblik píše:Hm to DPF vydrzelo docela hodne km. Pokud je to dpf tak mas tyto moznosti:

1)nove dpf z druhovyroby (cena 6-12k), originalni dil od forda cca 17k
2)vykuchat dpf (vzhledem k zmenam na STK je to dost velky risk ale da se sehnat i pod 5k)
3) vycistit (cena jako za nove z druhovyroby takze to nema moc smysl cca 6-8k)

Pokud se rozhodnes pro nove nebo vycisti, tak aby ses nedostal zanedlouho do stejneho problemu bylo by dobre zjistit stav ostatnich dilu, ktere maji vliv na tvorbu sazi a funkci DPF (vstriky, cerpadlo, EGR, snimac tlaku a teploty na DPF, system pro davkovani eolysu, verzi softwaru v RJ a v neposledni rade stav katalyzatoru uvnitr dpf - kdyz vnem bude vypalena dira dpf uz nebude fungovat spravne)
Ad 2 souhlas , to bych neriskoval.
ad 1 , na 1.6 ku no to bych ho rád viděl, to bych ho hned koupil, podle informací a potvrzeno FOKIm orig na 1.6ku 45t Kč, orig vyčištění 26t.
Ale přijde mi, že je zatím málo referencí na ty z druhovýroby. Ale vzhledem k najetým km 215t je to ke zvážení, já osobně s těmito km bych do toho možná šel, ale fyzická kontrola může být taky řešení.
Já mám "jen" 150t a uvažuju o čištění. Včera mi motor spadl do nouzáku - Motor system fehler ohlásí hned co naběhnou kontrolky ještě před startem. Ale mám ještě malou naději, že to je něčím jiným, že v servisu zapomněli při 120t vyresetovat počítadlo aditiva, protože já ho tam lil skoro přesně před 60t km.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od kiblik » 13.03.2016 13:28

No netaham si ty cisla z paty ze :-)

ad 1) druhovyroba BM catalyst najdes na ebay cena jak jsem psal, do CR to vozil TYLL samozrejme s prirazkou, s originalem mas asi pravdu cena 17k byla podle me pri navraceni stareho kusu ale kdyz si to nechas menit v origi servisu, tak si ten starej asi nechavat nebudes ne?

ad2) jestli to projde nebo ne se dozvime jiz brzy, na jare pujdu na emise a uz 4 roky jezdim bez dpf, vzdy se to do zakladniho limitu veslo (i bez pricitani dalsich nasobku), letos uvidime zda to projde znovu mam obavu spise z cteni readinees kodu

ad3) demontaz, vycisteni (odeslano do Kladna, nazev firmy si nepamatuju) a montaz ve fordu Bospor cena 10k

Vsechny udaje cca 2 roky pozpatku, za tu dobu predpokladam kuchaci znacne zlevnili, cistici mirne zdrazili, ceny v zahranici stejne. Tak nepropadejte panice. S DPF z druhovyrobu uz tu nekolik clenu jezdi a jeste sem nezaznamenal nejake stiznosti, takze to asi funguje pokud nekoupili nejaky fake dily
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od martasak » 13.03.2016 14:40

kiblik píše:No netaham si ty cisla z paty ze :-)

ad 1) druhovyroba BM catalyst najdes na ebay cena jak jsem psal, do CR to vozil TYLL samozrejme s prirazkou, s originalem mas asi pravdu cena 17k byla podle me pri navraceni stareho kusu ale kdyz si to nechas menit v origi servisu, tak si ten starej asi nechavat nebudes ne?

ad2) jestli to projde nebo ne se dozvime jiz brzy, na jare pujdu na emise a uz 4 roky jezdim bez dpf, vzdy se to do zakladniho limitu veslo (i bez pricitani dalsich nasobku), letos uvidime zda to projde znovu mam obavu spise z cteni readinees kodu

ad3) demontaz, vycisteni (odeslano do Kladna, nazev firmy si nepamatuju) a montaz ve fordu Bospor cena 10k

Vsechny udaje cca 2 roky pozpatku, za tu dobu predpokladam kuchaci znacne zlevnili, cistici mirne zdrazili, ceny v zahranici stejne. Tak nepropadejte panice. S DPF z druhovyrobu uz tu nekolik clenu jezdi a jeste sem nezaznamenal nejake stiznosti, takze to asi funguje pokud nekoupili nejaky fake dily
Ad 1) tech 26k je při navrácení starého, nedávno jsem to zjišťoval, odkud máš informaci o 17k ?

ad 2) nejznámější firma FAOPFF se odmlčela (proč asi ?), ted tu doménu koupil někdo jiný, ale je otázka jak jsou dobří a jakej revers ti dají třeba podepsat

ad 3) jeste jsem na ně nenarazil, nehledá se to snadno, taky proto, že to nečtu pravidelně...

btw Nemá tady v Praze někdo diagnostiku a nemá dneska čas ? Mám jet zítra k Valouškovi, ale z té diskuse nevím, jestli jim mám věřit, myslím, že moc s DPF zkušenosti nemají (jinak si u nich na nic nestěžuju), přesto, že nemají autorizaci, tak mi přijde, že tlačí v tomto případě autorizovaná řešení.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

12matess3

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od 12matess3 » 13.03.2016 17:56

Tak, pozeral som aj na bazoši nejaké DPF filtre, ale našiel som primafiltry.cz a našiel som na môj FoFo za nejakých 7 000 kč zhruba so zárukou na 100 000 km, myslím si, že to je v pohode, máte niekto s nimi skúsenosti alebo ako??
Kde sa dá ešte lacnejšie zohnať nejaká kvalitnejšia druhovýroba??

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4032
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od djdekl » 13.03.2016 21:30

uploadfromtaptalk1457901037109.jpg
Vyctene chyby u martasak

Po vymazani zustala P0380 - zhavky a U1900 servo


Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host