Škubaní motoru 2,0 TDCi 103KW .. r.v. 2010 Mondeo
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 06.10.2015 14:31
Škubaní motoru 2,0 TDCi 103KW .. r.v. 2010 Mondeo
ahojte má někdo zkušenosti se škubaním tohotu motoru? začíná to kolem 1400 otáček a dělá to zhruba do 1700..motor i viditelně vibruje. Diagnostika v autor. servisu Ford nic nehlásí.
-
- Junior
- Příspěvky: 465
- Registrován: 12.06.2013 07:12
- Bydliště: Praha
Re: Škubaní motoru 2,0 TDCi 103KW .. r.v. 2010 Mondeo
Rekl by egr....diagnostika ukaze jen jestli je dobry nebo ko. Protoze zadna chyba nebyla. Ale asi je uz zasrany a nedovira
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 06.10.2015 14:31
Re: Škubaní motoru 2,0 TDCi 103KW .. r.v. 2010 Mondeo
kupoval jsem auto najeto 120tis...teď má 163tis...a dělá od začátku, je možné že by se to nezhoršovalo? A cuká i při neutrálu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: 15.02.2012 21:11
- Bydliště: Liberec
Re: Škubaní motoru 2,0 TDCi 103KW .. r.v. 2010 Mondeo
Taky jsem řešil cukání při těchto otáčkách (viz moje vlákno)...a výsledek? Zkorodované kabely.
Jinak podle mechanika ve značkovém Ford servisu se nedovírání EGR ukáže na diagnostice spolehlivě. Prý lidi ani netuší, že s EGR je něco je a už to píše diagnostika.
Jinak podle mechanika ve značkovém Ford servisu se nedovírání EGR ukáže na diagnostice spolehlivě. Prý lidi ani netuší, že s EGR je něco je a už to píše diagnostika.
aktuálně: Ford Mondeo 2.0 TDCi, 103kW, 2010 - kombi
dříve: Ford Focus 1.8 TDCi, 74kW, 2003 - kombi
dávno: Citroen ZX 1.9D, 55kW, 1995 - kombi
dříve: Ford Focus 1.8 TDCi, 74kW, 2003 - kombi
dávno: Citroen ZX 1.9D, 55kW, 1995 - kombi
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 06.10.2015 14:31
Re: Škubaní motoru 2,0 TDCi 103KW .. r.v. 2010 Mondeo
byl jsem teď na diagnostice ve fordu a krom pár chyb na GPS navigaci nenašli nic, takže pokud by to způsoboval EGR, měli by to dle vaší info ihned najít. Chyby na GPS, mám občas se ztratím z dohledu satelitů
zarezlá anténa a nejde sundat, budu to muset vykuchat zevnitř.

-
- Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: 15.02.2012 21:11
- Bydliště: Liberec
Re: Škubaní motoru 2,0 TDCi 103KW .. r.v. 2010 Mondeo
Podle servisáka z Fordu je ten EGR hodně citlivý a diagnostika jim ukazuje chybu ikdyž řidič nemá šanci něco poznat.
Jinak, od výměny kabelů jsem najezdil cca 1500km a žádný problém jsem nezaznamenal. Až asi před týdnem a dnes znovu. Jedu si po dálnici 120 (lehce přes 2tis otáček) a najednou jako by motor vypnul. Prudce klesnou otáčky (třeba o 200) a zase naskočí. Takže to trhne jak blázen. Ale už to necuká pravidelně. Je to náhlé cuknutí a pak zase nic. Podezírám plynový pedál, protože když se rozjíždím tak v něm občas křupne (cítím to v noze) a pokud ho držím v učité poloze (jenom lehce), tak motor tůruje. To dělalo i před výměnou kabelů, ale potom se to nestávalo. Tak snad zas ty kabely nejsou v háji.
EDIT 25.5.2016: Prudké škubání, o kterém zde píšu, se děje během regenerace DPF. Problém byl, že jezdím trasu, kde DPF nemůže pořádně regenerovat (do kopce se zapne a při sjezdu z kopce zase vypne) asi se lehce přicpalo. Projel jsem to na delší trase, regenerace běžela asi půl hodiny, a už zase dobré.
Jinak, od výměny kabelů jsem najezdil cca 1500km a žádný problém jsem nezaznamenal. Až asi před týdnem a dnes znovu. Jedu si po dálnici 120 (lehce přes 2tis otáček) a najednou jako by motor vypnul. Prudce klesnou otáčky (třeba o 200) a zase naskočí. Takže to trhne jak blázen. Ale už to necuká pravidelně. Je to náhlé cuknutí a pak zase nic. Podezírám plynový pedál, protože když se rozjíždím tak v něm občas křupne (cítím to v noze) a pokud ho držím v učité poloze (jenom lehce), tak motor tůruje. To dělalo i před výměnou kabelů, ale potom se to nestávalo. Tak snad zas ty kabely nejsou v háji.
EDIT 25.5.2016: Prudké škubání, o kterém zde píšu, se děje během regenerace DPF. Problém byl, že jezdím trasu, kde DPF nemůže pořádně regenerovat (do kopce se zapne a při sjezdu z kopce zase vypne) asi se lehce přicpalo. Projel jsem to na delší trase, regenerace běžela asi půl hodiny, a už zase dobré.
Naposledy upravil(a) Mighty_Morpheus dne 25.05.2016 12:35, celkem upraveno 1 x.
aktuálně: Ford Mondeo 2.0 TDCi, 103kW, 2010 - kombi
dříve: Ford Focus 1.8 TDCi, 74kW, 2003 - kombi
dávno: Citroen ZX 1.9D, 55kW, 1995 - kombi
dříve: Ford Focus 1.8 TDCi, 74kW, 2003 - kombi
dávno: Citroen ZX 1.9D, 55kW, 1995 - kombi
-
- Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: 15.02.2012 21:11
- Bydliště: Liberec
Re: Škubaní motoru 2,0 TDCi 103KW .. r.v. 2010 Mondeo
Tohle mě to dělá, když lehce sešlápnu plyn a pak ho o kousíček pustím (ale ne úplně). Nějak nevím jestli to je normální nebo příznak nějaké choroby? Vypadá to, že ŘJ asi neví zda je nebo není plyn sešlápnutý.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jByATr6c2Bg[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jByATr6c2Bg[/youtube]
aktuálně: Ford Mondeo 2.0 TDCi, 103kW, 2010 - kombi
dříve: Ford Focus 1.8 TDCi, 74kW, 2003 - kombi
dávno: Citroen ZX 1.9D, 55kW, 1995 - kombi
dříve: Ford Focus 1.8 TDCi, 74kW, 2003 - kombi
dávno: Citroen ZX 1.9D, 55kW, 1995 - kombi
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 06.10.2015 14:31
Re: Škubaní motoru 2,0 TDCi 103KW .. r.v. 2010 Mondeo
zajímavé,...mně vibruje motor kolem 1500 otáček, ale otáčky nijak neskáčou. Pak je znát škubání např. při 4 kvaltu bez plynu když jedu z kopce okolo 2000 otáček to dělá u každé rychlosti, ale na tu 4 je to asi nejvíce znatelné
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 06.10.2015 14:31
Re: Škubaní motoru 2,0 TDCi 103KW .. r.v. 2010 Mondeo
navíc po konzultaci s technikem ve Fordu v Ústí nad Labem jsem byl lehce rozčarován, když mi odpověděl " pokud na to máte můžem se do toho pustit a začít vyměňovat díly postupně. Metodou pokus omyl. " Tak nevím co si o tom mám myslet. Zkusit přehrát software v ŘJ ? To mi můj znamý mechanik nedoporučil, už se s tím setkal a měli s vozy ještě větší problémy než předtím.
- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: Škubaní motoru 2,0 TDCi 103KW .. r.v. 2010 Mondeo
Když jsem dával nový kab. filtr, všiml jsem si že plyn. pedál má na boku něco jako optický polohový snímač . Není problém třeba tam?
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)

RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 06.10.2015 14:31
Re: Škubaní motoru 2,0 TDCi 103KW .. r.v. 2010 Mondeo
netuším ....také jsem měnil kabinový filtr...myslíš snímač nějak vyčistit? nechci pedál odpojit pak se musí asi znovu kalibrovat
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 27.05.2015 11:35
Re: Škubaní motoru 2,0 TDCi 103KW .. r.v. 2010 Mondeo
Ahoj škubáni motoru kolem 1300-1500 ot.jsem vyřešil výměnou palivového filtru a začal jsem tankovat na benzině Vervu +aditiva škubání přestalo.Fordy jsou hodně citlivé na naftu. Doufám že má rada pomohla. 

-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 20.05.2015 01:57
- Bydliště: Brno
Re: Škubaní motoru 2,0 TDCi 103KW .. r.v. 2010 Mondeo
Neco noveho? Mam totiz uplne stejnou zavadu. Navic kolem 1800 otacek me tam neco vibro-rezonuje nebo nevim jak to mam popsat... Mam pocit, ze to jde nekde od svodu nebo od predni casti vyfuku. Nejvice je to citet/slyset kdyz jedu do kopce a mam v aute lidi. Je to asi srovnatelny pocit jako bych mel ucpany DPF a nad 2000 otacek uz to jede celkem normalne... Nevim, jestli to ma neco spolecneho ale pred tydnem se me rozsvitila kontrolka motoru. Pry to byl regulator turba, ktery je pod airboxem. Donesl jsem jiny z vrakace. Chybu vymazali ale udajne ten regulator je taky spatny. Bylo me receno, ze se to da poznat podle zvuku kdyz se vypne motor, ze jako by na par vterin ten regulator "vrci"...Fikulo píše:ahojte má někdo zkušenosti se škubaním tohotu motoru? začíná to kolem 1400 otáček a dělá to zhruba do 1700..motor i viditelně vibruje. Diagnostika v autor. servisu Ford nic nehlásí.
Jinak, zdravim vsechny

MK4 2.0TDCI '08
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 06.10.2015 14:31
Re: Škubaní motoru 2,0 TDCi 103KW .. r.v. 2010 Mondeo
Palivový filtr jsem vyměnil...a tankuji jen vervu od té doby co auto mám..škubání stále stejné, jdu na výměnu rozvoďáku a při té příležitosti mi vyndaj turbo a vyčistí uvidím potom 

-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 06.10.2015 14:31
Re: Škubaní motoru 2,0 TDCi 103KW .. r.v. 2010 Mondeo
tak škubání motoru kolem 2tis otáček zmizelo, zařadím 4st z kopce a bez plynu to pustím dolů a vždy kolem 2tis otáček motor škubal, nová rozvodová sada a je to pryč. Turbo bylo prý v pořádku. Vibrace kolem 1500 otáček na neutrál přetrvávají, ale při jizdě to nijak nepociťuji. Po 40tis km mám konečně zase plavnou klidnou jízdu huráááá
http://www.autodily-cardo.cz/nove/sada- ... kp15606xs/
rozvodový řemen u této sady je směrový ...netušil jsem že se to děla, POZOR na vodní pumpu není stejná jako byla u mého Mondea.

rozvodový řemen u této sady je směrový ...netušil jsem že se to děla, POZOR na vodní pumpu není stejná jako byla u mého Mondea.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů