Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
pokud jsi laik jak pises, drzel bych se fakt treba dobreho neautorizovaneho ford servisu.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Prostě doléváš a až to jde z přepadu, tak přestaneš. Podobně to dělají i v servisu.
A reset je popsaný v Etzoldovi (str. 41). Dělá se to pomocí dvířek nádrže a zapalování. Opět potřeba raději 2 lidi.
Musí se to ale provést před rozsvícením MIL nebo PCL. Potom už jen diagnostikou.
Takže ty si dolít můžeš, ale reset jen přes DIAG.
A reset je popsaný v Etzoldovi (str. 41). Dělá se to pomocí dvířek nádrže a zapalování. Opět potřeba raději 2 lidi.
Musí se to ale provést před rozsvícením MIL nebo PCL. Potom už jen diagnostikou.
Takže ty si dolít můžeš, ale reset jen přes DIAG.
- Giggo
- Zkušený
- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Hele asi tam plovák nebo jiný čidlo je.C-Maxis píše:Eolys už není, ale to neřeší problém. Velmi pravděpodobně v té nádobce není plovák. Zjistit stav aditiva (případně dolít) a vyresetovat.
Já mám sic DPF fuč, ale přesto nedávno začal otravovat, že nádobka je prázdná. I když sem to resetl před diag nedal pokoj dokud sem do ní něco nenalil.
(vycházelo to asi po 80-100tis km od doby co sem DPF vyndal)
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Čaute, tak zajtra by sa mi mal mechanik do toho pustiť, ale ... mám voľný prístup k tekutine ADblue, čo sa stane, keď do nádržky nalejem namiesto toho špeciálneho aditíva pre Ford len ADblue, ide mi o to, že mám voľný prístup k ADblue, takže rád by som to využil....
Interval je 60 000 km, to už možno na aute ani nenabehám, pretože nejazdím až tak moc, takže stačí mi, keď prejde 20 000 km na ADblue a znova buď prilejem nové ADblue alebo ako, nie som závislý na tých 60 000 km...
Interval je 60 000 km, to už možno na aute ani nenabehám, pretože nejazdím až tak moc, takže stačí mi, keď prejde 20 000 km na ADblue a znova buď prilejem nové ADblue alebo ako, nie som závislý na tých 60 000 km...
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Čéče, nezlob se na mě, ale jsi dost mimo. Kdyby tam šlo AdBlue, tak by to tu asi někdo napsal, ne? Použij strýčka Googla. To, že tomu nerozumíš je OK, ale zjistit základní info by nemělo být tak obtížné...
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
To je v pohode, len kamarát mi volal, že má k tomu prístup, tak som rychlo napísal, ide mi o to, že by som ušetril dosť peňazí a keby to šlo, tak by som bol rád a za nejakých 20 000 km by som mohol dať znovu, ako zbytočne vyhodiť 120 € cca. 
Preto som sa pýtal...

Preto som sa pýtal...
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Hlavně nevymyslet ptákoviny
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Chalani, chcem sa informovať, keď mám zanesené DPF ide tuším spotreba hore však?
Lebo palubák som vynuloval keď som šiel od otca a išiel som úplne kľudnú jazdi, občas rozbeh a po 9 km keď som zastavil, písal priemernú 4,2 strašne som sa tešil, to mi ešte asi nikdy tak nevyšlo a potom podvečer išla žena do TESCA len 2 km tam a 2 nazad a dnes ráno som si zapol tú priemernú a už tam bolo 6,5 l tak som nevedel, či sa jej mám opýtať, akým štýlom jazdy šla alebo ako.
Ale keď mi spraví v servise nútenú regeneráciu tuším by mala ísť spotreba pekne dole nie? Keď je zanesený filter tak výkon dole spotreba hore, tak je to či sa mýlim?
Lebo palubák som vynuloval keď som šiel od otca a išiel som úplne kľudnú jazdi, občas rozbeh a po 9 km keď som zastavil, písal priemernú 4,2 strašne som sa tešil, to mi ešte asi nikdy tak nevyšlo a potom podvečer išla žena do TESCA len 2 km tam a 2 nazad a dnes ráno som si zapol tú priemernú a už tam bolo 6,5 l tak som nevedel, či sa jej mám opýtať, akým štýlom jazdy šla alebo ako.
Ale keď mi spraví v servise nútenú regeneráciu tuším by mala ísť spotreba pekne dole nie? Keď je zanesený filter tak výkon dole spotreba hore, tak je to či sa mýlim?
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Řešit průměrnou spotřebu na 9+2+2 km je nesmyls. Je to strašně málo, ukazuje to jen to, jak kdo kde šlápl na plyn.
DPF - pokud není úplně KO, tak se to na průměrné spotřebě spíše nepozná, noha na plynu a styl jízdy je výraznější. Na volnoběh to místo cca 0,4 žere 0,8 l/h. Takže na spotřebě počítané PP za stovky km (někde jsem četl, že asi 800km) to moc vidět nebude.
DPF - pokud není úplně KO, tak se to na průměrné spotřebě spíše nepozná, noha na plynu a styl jízdy je výraznější. Na volnoběh to místo cca 0,4 žere 0,8 l/h. Takže na spotřebě počítané PP za stovky km (někde jsem četl, že asi 800km) to moc vidět nebude.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Zážitok z dneška...
Prišiel som k mechanikovi s cieľom doliatia aditíva k DPF - Eolysu 176, vyresetovania chyby a spravenia nútenej regenerácie, tak doliali sme aditivum, najskôr tieklo cez prepad, potom sme si nevedeli s tým rady, tak PC nakoniec vyhodil aby sme otvorili nádrž palivovú a nakoniec to šlo, tak celí štastní sme isli vymazať chyby a spraviť nútenú regeneráciu....
Začali sme mazať chyby, dali sme nútenu regeneráciu, ale teplota motora bola este slabá, tak sme zohriali a znova zase bolo málo nafty, tak sme skúsili docapovať, ale stále to vyhadzovalo nejakú chybu - Doba regeneracie, ktoru nešlo vymazať a este nieco čistič alebo také niečo, ale to ževraj v dôsledku tej doby regenerácie, takže ani po asi 6 pokusoch sa to nepodarilo nútene zregenerovať, ani po odpojení baterky, tak mechanik, že bude ho musieť vyčistiť, že ho vytiahne, že chémia ďalších 70 € atď... Ale stále tak vypipávala chyba Engine fault a červená kontrolka, sem tam svietil aj katalyzátor, to žlté potrubie...
Tak sme celí nešťastní sa rozlúčili, naštartoval som auto, zrazu všetky kontrolky zhasli, aj System engine fault a pocítil som, že asi aj z núdzového režimu to je vonku, poslal som brata za mechanikom ale neviem či od jedu ale povedal mu, to zasvieti alebo také niečo...
Tak sme šli domov, ale aj po opätovnom naštartovaní nesvieti nič, ani žiadna chyba a auto sa v pohode dá vytočiť do 5 000 ot., takže teraz neviem, čo sa stalo a som v nemom úžase, ako keby som sa teraz narodil, nechápem, mechanikovi PC nič nepustil ani nútenú reg. ani nič a zrazu sme nešťastní odišli a auto ide ako hodinky...??
Sám nechápem, čo sa stalo...
Prišiel som k mechanikovi s cieľom doliatia aditíva k DPF - Eolysu 176, vyresetovania chyby a spravenia nútenej regenerácie, tak doliali sme aditivum, najskôr tieklo cez prepad, potom sme si nevedeli s tým rady, tak PC nakoniec vyhodil aby sme otvorili nádrž palivovú a nakoniec to šlo, tak celí štastní sme isli vymazať chyby a spraviť nútenú regeneráciu....
Začali sme mazať chyby, dali sme nútenu regeneráciu, ale teplota motora bola este slabá, tak sme zohriali a znova zase bolo málo nafty, tak sme skúsili docapovať, ale stále to vyhadzovalo nejakú chybu - Doba regeneracie, ktoru nešlo vymazať a este nieco čistič alebo také niečo, ale to ževraj v dôsledku tej doby regenerácie, takže ani po asi 6 pokusoch sa to nepodarilo nútene zregenerovať, ani po odpojení baterky, tak mechanik, že bude ho musieť vyčistiť, že ho vytiahne, že chémia ďalších 70 € atď... Ale stále tak vypipávala chyba Engine fault a červená kontrolka, sem tam svietil aj katalyzátor, to žlté potrubie...
Tak sme celí nešťastní sa rozlúčili, naštartoval som auto, zrazu všetky kontrolky zhasli, aj System engine fault a pocítil som, že asi aj z núdzového režimu to je vonku, poslal som brata za mechanikom ale neviem či od jedu ale povedal mu, to zasvieti alebo také niečo...
Tak sme šli domov, ale aj po opätovnom naštartovaní nesvieti nič, ani žiadna chyba a auto sa v pohode dá vytočiť do 5 000 ot., takže teraz neviem, čo sa stalo a som v nemom úžase, ako keby som sa teraz narodil, nechápem, mechanikovi PC nič nepustil ani nútenú reg. ani nič a zrazu sme nešťastní odišli a auto ide ako hodinky...??
Sám nechápem, čo sa stalo...
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
No, celé je to divné. A ten mechanik- od čeho je? Od šicích strojů? Nic ve zlém ... 

- Giggo
- Zkušený
- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
2: 12matess3
Velmi divné, ale možná to chtělo popojet kousek, protože spousta věcí mizí až když se s autem skutečně jede.
Ten mechanik .. no raděj nekomentuju, abych nebyl zlej, ale nezní mi moc jako někdo kdo tomu reálně rozumí.
Velmi divné, ale možná to chtělo popojet kousek, protože spousta věcí mizí až když se s autem skutečně jede.
Ten mechanik .. no raděj nekomentuju, abych nebyl zlej, ale nezní mi moc jako někdo kdo tomu reálně rozumí.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Asi jste nedodrzeli presne postup zapinani-vypinani zapalovani v jednotlivych akcich. (co navadi soft)
Je to na to celkem citlive. Tim zes pak nakonec mel vyple zapal. pred tim odjezdem, tak zrejme
doslo uz k "dokonceni akce" v ECU.
Jakou diagnostikou jste to delali ?
Tyhle servisni akce to nechce delat splasene. Opravdu klidek, s rozvahou a vzdy 3. cist co diag. navadi.
Je to na to celkem citlive. Tim zes pak nakonec mel vyple zapal. pred tim odjezdem, tak zrejme
doslo uz k "dokonceni akce" v ECU.
Jakou diagnostikou jste to delali ?
Tyhle servisni akce to nechce delat splasene. Opravdu klidek, s rozvahou a vzdy 3. cist co diag. navadi.
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Neviem, kašľal sa s tým dlhšie a nič, zapínal, vypínal a nič, stále na palubáku vyhadzovalo System engine fault + červená kontrolka + oranžová kontrolka (potrubie), myslím, že to signalizuje katalyzátor...
Keď sme sa už ruzlúčili, tak som naštartoval a nič nezapípalo, myslel som, že je to len nejako zblbnuté ale auto sa vyhodilo z núdzaku a jazdí ako čert...
Zaujíma ma jedna vec, nechcelo mu zmazať chybu niečo že Doba regenerácie..., povedal, že diagnostika nechce pustiť nútenú regeneráciu, že DPF je už nadmerne zanesené, že už ho musí vybrať a vyčistiť, že nútená sa nedá spraviť, ale vtedy zrazu, keď prestalo vyhadzovať chybu a všetky kontrolky zhasli, tak by ma zaujímalo, keby som išiel teraz za mechanikom, povedal, že samo od seba všetko zmizlo, čo je s tým DPF, Eolys sme doliali, len by som to chcel napojiť ešte na PC a zistiť na koľko % je zanesené DPF, prípadne mu dopriať aj dve nútené regenerácie, už by mali ísť spustiť či???
Ináč, neviem ako spozorovať, že prebieha regenerácia, nikdy som si nevšimol, keď som zastavil vždy v cieli, sa pozerám na otáčky a vždy boli na normálnej hodnote 900 ot., nikdy som ich nemal na 1 000, aby som si myslel, že su zdvihnuté, že prebieha regenerćia, naozaj neviem ako ju mám spozorovať najlepšie....
Keď sme sa už ruzlúčili, tak som naštartoval a nič nezapípalo, myslel som, že je to len nejako zblbnuté ale auto sa vyhodilo z núdzaku a jazdí ako čert...
Zaujíma ma jedna vec, nechcelo mu zmazať chybu niečo že Doba regenerácie..., povedal, že diagnostika nechce pustiť nútenú regeneráciu, že DPF je už nadmerne zanesené, že už ho musí vybrať a vyčistiť, že nútená sa nedá spraviť, ale vtedy zrazu, keď prestalo vyhadzovať chybu a všetky kontrolky zhasli, tak by ma zaujímalo, keby som išiel teraz za mechanikom, povedal, že samo od seba všetko zmizlo, čo je s tým DPF, Eolys sme doliali, len by som to chcel napojiť ešte na PC a zistiť na koľko % je zanesené DPF, prípadne mu dopriať aj dve nútené regenerácie, už by mali ísť spustiť či???
Ináč, neviem ako spozorovať, že prebieha regenerácia, nikdy som si nevšimol, keď som zastavil vždy v cieli, sa pozerám na otáčky a vždy boli na normálnej hodnote 900 ot., nikdy som ich nemal na 1 000, aby som si myslel, že su zdvihnuté, že prebieha regenerćia, naozaj neviem ako ju mám spozorovať najlepšie....
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 04.07.2015 09:58
ForScan-statická regenerace C-MAX 2.0
Zdravím, zkoušel jsem spustit statickou regeneraci DPF. Regenerace proběhla, ale diferenciální tlak moc nekles. Nevíte někdo kolik je tento tlak u nového, nebo použitého DPF? Mě to po regeneraci ukázalo 30 kPa. Díky za info.
Jirka
Jirka
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 0 hostů