Zimné clony pred chladič
- MajklHe
- Člen klubu
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 16.05.2015 19:37
- Bydliště: Humenné SR
Re: Zimné clony pred chladič
s tým prehrievaním oleja si ako na to prišiel? ja som absolvoval jazdu cca 700km a zdalo sa mi to v pohode...
-
- Nováček
- Příspěvky: 117
- Registrován: 22.06.2014 23:04
Re: Zimné clony pred chladič
S tím přehříváním oleje ,to jsem četl tady na foru,že tyto motory mají malou olejovou nápln a tím se olej při vyšší rychlosti a delší jízdě přehřívá (karbonuje).
Teploměr ukazuje 90 C,ale olej dostává zabrat, při větším zatížení.
Teploměr ukazuje 90 C,ale olej dostává zabrat, při větším zatížení.
Focus II combi 1,6 TDCI 66 kw, 2009
- MajklHe
- Člen klubu
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 16.05.2015 19:37
- Bydliště: Humenné SR
Re: Zimné clony pred chladič
no to viem, 3,8l a nejaký chladič oleja tam není?
-
- Nováček
- Příspěvky: 117
- Registrován: 22.06.2014 23:04
Re: Zimné clony pred chladič
Chladič oleje tam je,ale asi nechladí jak by měl.S tím olejem je ,ale zajímavé,že když jsem ho měnil tak po horní rysku mě tam vlezlo 4,5l.
Focus II combi 1,6 TDCI 66 kw, 2009
- MajklHe
- Člen klubu
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 16.05.2015 19:37
- Bydliště: Humenné SR
Re: Zimné clony pred chladič
včera som skúšal pre istotu hadicu do chladiča, tak motor zohriatý na prvú čiarku, takže polovica z polovice a hadica studená... takže termostat ok
-
- Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 30.04.2013 08:14
- Bydliště: Košice
Re: Zimné clony pred chladič
Pisal som to v inom vlakne, ale je mozne ze je to aj tvoj problem...
Pokial ti v interieri napriek "studenemu" motoru fuka teply vzduch z vetrakov, tak je mozne, ze mas podobny problem ako ja.
U mna dlhodobo padala rucicka teplomeru na nulu, alebo na 70 stupnov... Jednoduch ukazovala nezmysli...
Termostat je OK, motor hreje a aj sa pomerne rychlo ohreje (10 minut) tak, ze dokaze fukat teply vzduch do kabiny.
Nakoniec som zistil ze mam nefunkcne cidlo ECT - snimac teploty vody v chladici.
Pomocou tohoto cidla zobrazuje rucicka teplotu motora.
Pokial ti v interieri napriek "studenemu" motoru fuka teply vzduch z vetrakov, tak je mozne, ze mas podobny problem ako ja.
U mna dlhodobo padala rucicka teplomeru na nulu, alebo na 70 stupnov... Jednoduch ukazovala nezmysli...
Termostat je OK, motor hreje a aj sa pomerne rychlo ohreje (10 minut) tak, ze dokaze fukat teply vzduch do kabiny.
Nakoniec som zistil ze mam nefunkcne cidlo ECT - snimac teploty vody v chladici.
Pomocou tohoto cidla zobrazuje rucicka teplotu motora.
staram sa o:
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 28.11.2015 13:50
Re: Zimné clony pred chladič
caute ja mám focus kombi 2010,1,6tdci 80kw.Tiež mám problémy z kolísaním ručičky na teplotu chlad.kap. ked je chlednejšie počasie alebo jak teraz v zime.Termostat tiež ok ,snimač ne teplotu chladiacej kvapaliny ok lebo je nový.Ale pred týždnom som dal pred chladič kryt,nie na celu mriežku ale len tak na polovicu a odvtedy je všetko ok.Ručička aj pri -15 je pri strednej čiare.Inak ez leto tiež nemám problém ale jak som to už preštudoval celý forum tak my fofáci si na to musíme zvyknuť,Takže pokial to neprehrieva tak to neriešte.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti