
koupe FF3 poFL
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: koupe FF3 poFL
No pekne
Jaka bude vybava?

- Quickie
- Moderátor
- Příspěvky: 7239
- Registrován: 10.03.2008 21:18
- Bydliště: Revúca, Trnava
Re: koupe FF3 poFL
titanium
sada winter
zadná parkovacia kamera
sekvenčné radenie pod volantom
metalický lak
zadný spojler velký
LED svetla
ťažné zariadenie
sada winter
zadná parkovacia kamera
sekvenčné radenie pod volantom
metalický lak
zadný spojler velký
LED svetla
ťažné zariadenie
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: koupe FF3 poFL
Jednou jsem si udělal takovou tabulku v excelu, kde jsem měl všechny provozní náklady všech (tří) ojetých aut, co jsem měl, tj. kupní cena, veškerý servis (pneumatiky, olej atd.) a vyšly mi z toho náklady na km, případně náklady na 1 rok provozu auta. Proti tomu jsem si hodil teoretický náklady, co bych měl s novým autem. Největší položka je tam kupní cena. (Dá se tam kalkulovat i s teoretickou prodejní cenou, která ty náklady na km naopak sníží.) Přestože jsem do focuse nacpal dost peněz, náklady na km mám nižší než bych měl, kdybych si místo něj koupil nové auto. Je to ale danné hlavně mým malým ročním nájezdem (poslední rok cca 12 000 km).grimley píše:pořád zvažuju, jestli to hecnout a vrazit prachy do novýho auta, nebo koupit ojetinu a focus mi vychází jedině s tímto motorem....
Sám musíš nejlíp vědět, jestli na to nový auto máš. Nezapomeň ale, že ani u něj nejsou provozní náklady 0 - garanční prohlídky v autorizovaném servisu, havarijní pojištění (to je nutnost hlavně kvůli krádeži) atd.
Tím neříkám, že je špatně koupit si nové auto i když člověk jezdí málo - pokud na to má, proč by si neudělal radost

Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- grimley
- Junior
- Příspěvky: 305
- Registrován: 28.07.2013 12:26
- Bydliště: Pardubice
Re: koupe FF3 poFL
No já ročně najedu 25-30 000 km ( i přesto kupuju benzin, s naftou nemám dobrý zkušenosti). U starýho auta se bojím, že koupím zas nějaký stočený, případně s nějakou vadou, která se projeví za rok a nasypu do něj zas hodně peněz, kdežto nový si sám zajedu a budu vědět, jak se k němu chovám. Garanční prohlídky mi neva, koukal jsem, že vyjdou cca na 6 tisíc.... to se zmákne průběžně, i to havarijko. Navíc jsem ve věku (25 let), kdy se pomalu chystám zakládat rodinu - výhledově 3-4 roky... do tý doby nějaký dovolený u moře, autobus nesnáším a jet na dovču nějakým starším autem je o hu*bu. Čekám, že se eliminujou mimořádný opravy na minimum, olej jsem lil i do svého starýho forďáckej, s tím nemám problém 
Já nikdy nepochopil, proč lidi kupujou úplně nový auto, když ztrácí hodnotu hned při vyjetí z autosalonu, teď už se na to dívám z jinýho pohledu

Já nikdy nepochopil, proč lidi kupujou úplně nový auto, když ztrácí hodnotu hned při vyjetí z autosalonu, teď už se na to dívám z jinýho pohledu

Je: Ford Mondeo Combi MkV, 2.0 TDCi, r.v. 2017
Bylo:
Ford Focus Combi III, 1.5 EB, r.v. 2015
Ford Focus combi I, 1.8 TDDi (90PS), r.v.2004
Bylo:
Ford Focus Combi III, 1.5 EB, r.v. 2015
Ford Focus combi I, 1.8 TDDi (90PS), r.v.2004
- rofek
- Nováček
- Příspěvky: 102
- Registrován: 05.11.2011 10:31
Re: koupe FF3 poFL
EB 1.0 a 1.5 su hodne rozdielne motory, a to nielen objemom a poctom valcov/ventilov. 1.5 je vlastne iba s 1.6-ka so snizenym zdvihom (rovnake vrtanie) a ma akurat odlisne vyfuk. zvody (po vzore 1.0-litru) Inak je to ale v podstate iba upravena povodna "sigma" (1998), resp. jej neskorsia verzia ti-vct (2005). Oproti tomu "litr - trihrnek" je kompletne novy motor z roku 2011/12, ma liatinovy blok, jeho vyvoj pocital s turbom, atd. Dovolim si odhadnut, ze bude dlhodobo spolahlivejsi. Jasne, ze treba brat do uvahy aj hmotnost focusu, z tohto pohladu ma 1.5 vyhodu vo vykonovej rezerve.grimley píše: já se u toho 1,0 EB 125k bojím, aby vydržel, víc "bytelnější" mě přijde ten 1,5 150k.
Spotřeba pro mě bude asi trochu nepříjemná, protože jsem zvyklej jezdit za "pět", ale tím se počítá.... spíš se bojím, aby po 150k neodešel motor
150 tis.km na "malorazkovom" turbo-benzine je riziko celkom urcite; samozrejme, ze bude zalezat od toho, ako sa s nim bude zaobchadzat. Kazdopadne, v tejto triede uz zostali iba 2 klasicke atmo motory s rozumnym obsahom : mazda 3 - 2.0 G a honda civic 1.8 vtec. mazdica je hodne moderny motor (az na ten blby priamy vstrek), kt. je realne aj usporny a je dobre vyladeny na krut.moment (210 Nm).
4dv_12-2008_he-2.0-107kw_strieborno-hrdzavy_ghia
- MIROMEN
- Junior
- Příspěvky: 346
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: HAVÍROV
Re: koupe FF3 poFL
Tak jsem to trochu popletl...INFIDEL píše:Pěkně. ...a kde to bylo měřený? Je to spolehlivé? Taky nad tím uvažuji, než půjdu do Bluefinu, abych věděl. ...
http://www.topspeed.sk/userfiles/articl ... oboost.jpg
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: koupe FF3 poFL
pozor na ultimativne vyjadrenia a jpprofek píše:grimley píše:
150 tis.km na "malorazkovom" turbo-benzine je riziko celkom urcite.

Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

- grimley
- Junior
- Příspěvky: 305
- Registrován: 28.07.2013 12:26
- Bydliště: Pardubice
Re: koupe FF3 poFL
No dneska mám zkušební jízdu přímo s tím 1.5 EB 150k, tak jsem zvědavej, pak bych asi volil nějakou skladovku ve verzi Trend Sport, mívaj tam třeba i vyhřívaný sklo a nějakou plus výbavu, čekačka je prej dva a půl měsíce a pokud se mi zalíbí nějaká skladovka, půjdu do ní 

Je: Ford Mondeo Combi MkV, 2.0 TDCi, r.v. 2017
Bylo:
Ford Focus Combi III, 1.5 EB, r.v. 2015
Ford Focus combi I, 1.8 TDDi (90PS), r.v.2004
Bylo:
Ford Focus Combi III, 1.5 EB, r.v. 2015
Ford Focus combi I, 1.8 TDDi (90PS), r.v.2004
-
- Nováček
- Příspěvky: 145
- Registrován: 09.03.2015 23:07
- Bydliště: Praha
Re: koupe FF3 poFL
podivej se i dovnitr Titanka, u 1.5 EB uz ten cenovy rozdil neni moc velky zvlast od Sportu, a mas v tom hodne drobnosti + tempomat, startovaci tlacitko (pred nakupem nepotrebna blbost, ted uz bych nechtel jinak
)

Ford Focus III Titanium Sedan, 2015, 1.5 Ecoboost (110 kW) Magnetic Grey
Ford Focus I kombi, 1999, 1.8i, v duchodu (vylety do Hornbachu)

Ford Focus I kombi, 1999, 1.8i, v duchodu (vylety do Hornbachu)

- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: koupe FF3 poFL
V čem je startovací tlačítko tak super?
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: koupe FF3 poFL
Malo filmov pozeras 

- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: koupe FF3 poFL
No tak jeden film jsem viděl a tam to startovali hlasem 

Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 145
- Registrován: 09.03.2015 23:07
- Bydliště: Praha
Re: koupe FF3 poFL
je to asi o zvyku, krom cool faktoru sviticiho tlacika
a vetsiho pohodli - sednes, zmacknes, davas pasy, jedes, je klicek jeste o dost mensi, neni tam zadna vycvakavaci cast (resp klic schovany uvnitr jako zaloha kdyby dosla baterka) klic muzes mit za jizdy stale v kapse

Ford Focus III Titanium Sedan, 2015, 1.5 Ecoboost (110 kW) Magnetic Grey
Ford Focus I kombi, 1999, 1.8i, v duchodu (vylety do Hornbachu)

Ford Focus I kombi, 1999, 1.8i, v duchodu (vylety do Hornbachu)

- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: koupe FF3 poFL
Jeste lepsi je to s kompletnim bezklicovym pristupem 
Strcim klic do kapsy a dal uz ho "nepouzivam".

Strcim klic do kapsy a dal uz ho "nepouzivam".
- Blackhawk
- Test driver
- Příspěvky: 3862
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
Re: koupe FF3 poFL
Dufam, ze na testovacku sa stavis aj u nas na dolniakoch.Quickie píše:ja mam vo výrobe 1,5 ecoboost automat kombi v silver magnetic farbe aj s pádlami pod volantom, takze potom možem poreferovat ako to ide
automatu sa nebojim lebo aj teraz jeden mám a ide bez problemov

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů