Světla pro denní svícení info na 1. strane
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
tak mozne to je ze se to musi v GEMU pustit....ale nemam s tim zkusenost
..ale na oktavkach se to dela stejne... ze se pocitacem musi pustit denni sviceni...tak proc ne ve fordu...
..ale na oktavkach se to dela stejne... ze se pocitacem musi pustit denni sviceni...tak proc ne ve fordu...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24766
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
chybi Ti propojka pinu 1 a 26
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Junior
- Příspěvky: 239
- Registrován: 07.05.2015 19:52
- Bydliště: Chrudimsko
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Takže propojka musí být za každou cenu, pouze odpor drátu mění intenzitu světel?
Sedí pozice pin 1 a pin 26 podle toho hnědého drátu na obrázku? Nerad bych to propojil blbě a něco spálil.
(Mimochodem zde na foru mu např. chybí pojistka F45 a funguje to... http://www.fordownersclub.com/forums/to ... k25-c-max/)
Sedí pozice pin 1 a pin 26 podle toho hnědého drátu na obrázku? Nerad bych to propojil blbě a něco spálil.
(Mimochodem zde na foru mu např. chybí pojistka F45 a funguje to... http://www.fordownersclub.com/forums/to ... k25-c-max/)
Focus II hatch, 1.6 Ti-VCT 85 kw, rok 2006
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24766
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
kdyz jsi takovy ctenar vsude po svete, tak se podivej na konektor a precti si cisla pinu, at mas 100% jistotu v tom, co propojis
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Junior
- Příspěvky: 239
- Registrován: 07.05.2015 19:52
- Bydliště: Chrudimsko
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
ZaQiku, už nebudu příště pochybovat o tvých návodech, resp. o tom, že výsledku lze dosáhnout i vynecháním některého jeho kroku.
PINy jsem propojil, pojistky vloženy podle návodu, avšak stav byl takový, že svítily potkávací i obrysové (přední+zadní). Abych docílil svícení pouze potkávacích, musel jsem odstranit pojistky F45 a F71, které jsem tam předtím vložil. Takže u mě stačilo relé+propojit piny 1 a 26 (pojistka F48 osazena byla).
Má volba propojovacího drátu však nebyla asi úplně správná, po půlhodině jízdy jsem na něj sáhnul a je znát, že se zahřívá. Vyloženě nehoří, ale teplotu má pohmatem vyšší.
Napadá mě možnost ho rozpojit a připájet třeba další metr drátu, čímž by se ohřívání rozprostřelo? Nebo prostě zkusím sehnat orig. dát finis 1684288 a bude to jistota.
(edit: tak orig. drát stojí 335 Kč v auto-in a je skladem > není co řešit)

PINy jsem propojil, pojistky vloženy podle návodu, avšak stav byl takový, že svítily potkávací i obrysové (přední+zadní). Abych docílil svícení pouze potkávacích, musel jsem odstranit pojistky F45 a F71, které jsem tam předtím vložil. Takže u mě stačilo relé+propojit piny 1 a 26 (pojistka F48 osazena byla).
Má volba propojovacího drátu však nebyla asi úplně správná, po půlhodině jízdy jsem na něj sáhnul a je znát, že se zahřívá. Vyloženě nehoří, ale teplotu má pohmatem vyšší.
Napadá mě možnost ho rozpojit a připájet třeba další metr drátu, čímž by se ohřívání rozprostřelo? Nebo prostě zkusím sehnat orig. dát finis 1684288 a bude to jistota.

(edit: tak orig. drát stojí 335 Kč v auto-in a je skladem > není co řešit)
Focus II hatch, 1.6 Ti-VCT 85 kw, rok 2006
-
- Nováček
- Příspěvky: 41
- Registrován: 01.07.2015 22:53
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Úplně originálně je to kabel o délce přes 5 m průřezu 0,75 mm2.
A nezapoměn ,že svícení jen potkávaček je u nás proti předpisům.
A nezapoměn ,že svícení jen potkávaček je u nás proti předpisům.
Ford Focus II Titanium 2.0 TDCi 12/2006
-
- Junior
- Příspěvky: 239
- Registrován: 07.05.2015 19:52
- Bydliště: Chrudimsko
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Pokud ovšem fungují jako denní světla, tak by to mělo být v pořádku (tj. nikoliv snížená viditelnost a dodržení dalších podmínek jako svícení bez obrysových a bez zadních světel).
Podobně funguje např. tento výrobek (http://www.cybertronic-labs.cz/denni-sv ... rem-i16c52), ač primárně rozsvěcí dálkové.
Nenacházím ovšem předpis, který by stanovil např. hranice svítivosti, obecně tedy platí, že jako denní lze použít světla, která jsou homologovaná pro provoz na poz. kom.
Podobně funguje např. tento výrobek (http://www.cybertronic-labs.cz/denni-sv ... rem-i16c52), ač primárně rozsvěcí dálkové.
Nenacházím ovšem předpis, který by stanovil např. hranice svítivosti, obecně tedy platí, že jako denní lze použít světla, která jsou homologovaná pro provoz na poz. kom.
Focus II hatch, 1.6 Ti-VCT 85 kw, rok 2006
-
- Nováček
- Příspěvky: 41
- Registrován: 01.07.2015 22:53
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
No nevím ,
nějak se mi to nezdá. Zde se píše http://www.vwglobe.cz/faq/universalni/d ... jak-na-to/
že světla pro dení svícení se nesmí použít na nic jiného. Takže nejdou použít mlhovky a pod.
Prostě si myslím že když tě zastaví policie a budou ti svítit potkávací, tak to neukecáš, protože ty samý světla bys pak použil jako potkávací...
Takthle to teda chápu já.
nějak se mi to nezdá. Zde se píše http://www.vwglobe.cz/faq/universalni/d ... jak-na-to/
že světla pro dení svícení se nesmí použít na nic jiného. Takže nejdou použít mlhovky a pod.
Prostě si myslím že když tě zastaví policie a budou ti svítit potkávací, tak to neukecáš, protože ty samý světla bys pak použil jako potkávací...
Takthle to teda chápu já.
Ford Focus II Titanium 2.0 TDCi 12/2006
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24766
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
obecne: policajti jsou radi, ze svitis necim lepsim nez jsou bludicky od cinana (a za jizdy si nevsimnou, ze Ti nesviti predni obrysovky) ... a na technicke to (zatim) prochazi
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13541
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Auta to tak maju od vyroby, je to homologizovane. Obrysovky platia iba v noci, nie?
Napriklad Audi svietia dokonca dialkovymi, so znizenym vykonom. Vacsina, ak nie vsetky, tam ma dvojvlaknovy ziarovku - denne a dialkove. To mi netvrd, ze maju rozptylene svetlo a nie kuzel.
Napriklad Audi svietia dokonca dialkovymi, so znizenym vykonom. Vacsina, ak nie vsetky, tam ma dvojvlaknovy ziarovku - denne a dialkove. To mi netvrd, ze maju rozptylene svetlo a nie kuzel.
-
- Nováček
- Příspěvky: 41
- Registrován: 01.07.2015 22:53
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
No platí toto:
Motorová vozidla musí mít za jízdy rozsvícena obrysová světla a potkávací světla nebo světla pro denní svícení. Tato povinnost vyplývá ze zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), ve znění pozdějších předpisů. Konkrétně je tato povinnost obsažena v § 32 odstavci 1.
Pěkné povídání od úředníků z EU zde:
http://www.vapp.cz/userfiles/file/EHK-OSN-48.pdf
Takže otázkou by mohlo být pokud je fordí denní svícení takto homologováno.
A než se dohadovat s policíí nebo na technické jestli to tak je nebo ne - protože ti prostě svítej potkávací (ta snížená intenzita není na první pohled vidět), žádná druhá žárovka a pod. tak mi přijde jednodušší obětovat 70 korun za relátko a 20 W navíc a splňovat přesně výše citovanou definici a mít klid.
Jen tak mimochodem používáním LED denního svícení odhaduji, že bych ušetřil tak 250 kč ročně a tudíž je tohle řešení pro mne osobně výhodnější jak finančně tak i z pohledu nějakého dobastlování světel.
Motorová vozidla musí mít za jízdy rozsvícena obrysová světla a potkávací světla nebo světla pro denní svícení. Tato povinnost vyplývá ze zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), ve znění pozdějších předpisů. Konkrétně je tato povinnost obsažena v § 32 odstavci 1.
Pěkné povídání od úředníků z EU zde:
http://www.vapp.cz/userfiles/file/EHK-OSN-48.pdf
Takže otázkou by mohlo být pokud je fordí denní svícení takto homologováno.
A než se dohadovat s policíí nebo na technické jestli to tak je nebo ne - protože ti prostě svítej potkávací (ta snížená intenzita není na první pohled vidět), žádná druhá žárovka a pod. tak mi přijde jednodušší obětovat 70 korun za relátko a 20 W navíc a splňovat přesně výše citovanou definici a mít klid.
Jen tak mimochodem používáním LED denního svícení odhaduji, že bych ušetřil tak 250 kč ročně a tudíž je tohle řešení pro mne osobně výhodnější jak finančně tak i z pohledu nějakého dobastlování světel.
Ford Focus II Titanium 2.0 TDCi 12/2006
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13541
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Keby nieco, prepnem na klasicke tlmene. Ze aha, svietia aj s obrysovkami a SPZ.
Tych 20W je aj u predlzeni zivotnosti ziaroviek - hlavne tych vykonnych ako Nightbreaker, Extreme vidion, atd. Plus nevypaluje tolko parabolu - problem napriklad u starsich Mondeii so sosovkami.
A ta vyhlaska sa da chapat:
1) obrysovky+tlmene spolu alebo iba denne
2) obrysovky a k nim bud tlmene alebo denne
Podla mna a podla homologovanych aut plati u nas prva moznost. Ty si asi pisal o druhej.
Tych 20W je aj u predlzeni zivotnosti ziaroviek - hlavne tych vykonnych ako Nightbreaker, Extreme vidion, atd. Plus nevypaluje tolko parabolu - problem napriklad u starsich Mondeii so sosovkami.
A ta vyhlaska sa da chapat:
1) obrysovky+tlmene spolu alebo iba denne
2) obrysovky a k nim bud tlmene alebo denne
Podla mna a podla homologovanych aut plati u nas prva moznost. Ty si asi pisal o druhej.
-
- Nováček
- Příspěvky: 41
- Registrován: 01.07.2015 22:53
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Těch 20 W navíc byly myšleny obrysovky. (4*5 W).
Právě kvůli životnosti tam je ten předředný odpor.
Psal jsem samozřejmě o první možnosti.
Právě kvůli životnosti tam je ten předředný odpor.
Psal jsem samozřejmě o první možnosti.
Ford Focus II Titanium 2.0 TDCi 12/2006
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13541
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Jaj. Ja som myslel znizenie vykonu odporovym drotom, ked su tlmene zapnute ako denne. Halogenkam sa tym vyrazne predlzuje zivotnost. (ale samozrejme sa rapidne znizi svietivost)
- FLA
- Zkušený
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti