Příspěvek
od Zdennal » 18.08.2015 16:29
Přesně tak, v pedálu jsou 3 potenciometry, které v jednotce nahrazuju digitálními. Brzda a spojka jsou u jednotky, stejně tak signál rychlosti a otáček. Vše je patřičně oddělené, abych nijak neovlivnil signály. Kontrolka na přístrojovce se nechá také zapnout v pohodě. Výhoda je, že kromě 4 drátů, které vedou od volantu, je zbytek vydrátovaný kolem PCM. Bypass plynu přes konektor mi umožní, vyřadit jednotku z auta během minuty. Stačí sundat kryt A sloupku u spolujezdce.
Pro zručného jedince je to práce (vydrátování) podle návodu na 1/2 den až den. Nejvíc práce mi zabralo upravit volant pro tlačítka. Dneska bych to řešil koupí volantu s tlačítky.
Ford Focus 1.8TDCi 85kW, 2003, wagon, Ghia, Moondust Silver, tempomat, Webasto TT-EVO 5
Ford Focus 1.8 16V 85kW, Ambient, 5D, 1999, Pacific Green