X tuning má u Jihlavy základnu i s brzdou. Jmenuje se to Červený křìž. Mrkni na jejich stránky.Lázňator píše:Je někde v okolí Jihlavy brzda na měření výkonu?
Chip tuning
- Kaizer
- Nováček
- Příspěvky: 173
- Registrován: 20.01.2010 00:38
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Chip tuning
Audi A7 Sportback 3.0 BiTDI 2016 současné
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
Minulost
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Chip tuning
Ja by som brzde az tak neveril, staci mala zmena jej parametrov a motor je nachipovany aj bez akejkolvek upravy. Skor by som sa sustredil na pruzne zrychlenie 80-120 na trojke, stvorke, patke a sestke merane cez OBD zasuvku a aplikaciu TorquePro, nasledne to porovnat pred a po chipe, aby si nebol prekvapeny, ze brzda ukaze narast krutiaku o 30%, narast vykonu o 20%, ale akceleracne casy budu plus minus rovnake. Aj take som uz zazil 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Kaizer
- Nováček
- Příspěvky: 173
- Registrován: 20.01.2010 00:38
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Chip tuning
Tento týden proveden chip u Camp Performance. Se zaslepeným EGR ventilem, palivem byla nafta od Eurooilu bez biosložky a s přidaným VIFem. Tacho ukazuje 190tis. Zaslepený EGR žádné chyby nepsal. Víc výkonu prý nemělo cenu navyšovat.
Audi A7 Sportback 3.0 BiTDI 2016 současné
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
Minulost
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 10.10.2016 17:28
Re: Chip tuning
Já si nechávala dělat chuptinung u <censored> a mohu jen doporučit dál, opravdu profesionální přístup a precizní provedení. Nejsem zrovna odborník na auta, avšak oni mi vše vysvětlili a moje auto teď šlape jako hodinky! 

- maryn
- Junior
- Příspěvky: 269
- Registrován: 29.08.2011 17:38
- Bydliště: Olomoucko / Šumpersko
Re: Chip tuning
Tak tohle je dobrá perla. Jen nechápu, jak může spamer dát text "Nejsem zrovna odborník na auta, avšak oni mi vše vysvětlili a moje auto teď šlape jako hodinky!". Úplně z toho cítím ukecání zákazníka a nějakou šméčkuosmnactka18 píše:Já si nechávala dělat chuptinung u XXX a mohu jen doporučit dál, opravdu profesionální přístup a precizní provedení. Nejsem zrovna odborník na auta, avšak oni mi vše vysvětlili a moje auto teď šlape jako hodinky!

Je: BMW X3 M40i 2023 | I6 2998ccm 265kW (360 HP)
Je: Hyundai ix35 2011 | 1.7 CRDi 85kW "Obludka"
Byl: Mondeo MK4 2012 | Titanium 1.6 Ecoboost (galerie)
Byl: Focus MK1 2004 | 1.6 Zetec-SE 74kW
Je: Hyundai ix35 2011 | 1.7 CRDi 85kW "Obludka"
Byl: Mondeo MK4 2012 | Titanium 1.6 Ecoboost (galerie)
Byl: Focus MK1 2004 | 1.6 Zetec-SE 74kW
- ominina
- Junior
- Příspěvky: 356
- Registrován: 09.01.2014 23:45
- Bydliště: Teplice
Re: Chip tuning
Ahoj pánové. Kaizer, mělo navýšení efekt? Jak táhne motor ,,od spodu"? Díky.
Mondeo mk4 1.8 Tdci 2007 92kw EGR off
Kawasaki ZX10-R 147Kw
Kawasaki ZX10-R 147Kw
- Kaizer
- Nováček
- Příspěvky: 173
- Registrován: 20.01.2010 00:38
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Chip tuning
Ahoj, první momenty po optimalizaci na třetí nebo čtvrtý rychlostní stupeň byl pocit ze zátahu od nějakých 1900 ot. hodně znát. Postupem času jsem si ale na zvýšený výkon zvykl a už mi to ani nepřijde. Před navýšením naměřeno na brzdě 86kW a 329nm. Hodnoty výkonu zvednuty na 100kW a 360nm. Víc mi to nechtěl zvyšovat z důvodu vyššího kilometrového proběhu. Motor nekouří a emise na STK dopadla taky ok. Dovolená hodnota kouřivosti je 1,82, naměřená 1,6. Rozpětí hodnot kořivosti čtyř po sobě jdoucích zkoušek dovolená 0,25, naměřená 0,21. EGR ventil ponechán zaslepený.
Audi A7 Sportback 3.0 BiTDI 2016 současné
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
Minulost
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
- ominina
- Junior
- Příspěvky: 356
- Registrován: 09.01.2014 23:45
- Bydliště: Teplice
Re: Chip tuning
Takže motor neměl ani 92Kw v sérii - ale víc Nm než v sérii - asi to bude kus od kusu.
Uvažoval jsem nad tímto:
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... dci-125hp/
ale při mých cca 230 000km budu asi rád že to jede tak jak to jede
Uvažoval jsem nad tímto:
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... dci-125hp/
ale při mých cca 230 000km budu asi rád že to jede tak jak to jede

Mondeo mk4 1.8 Tdci 2007 92kw EGR off
Kawasaki ZX10-R 147Kw
Kawasaki ZX10-R 147Kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 06.03.2016 10:11
Re: Chip tuning
Čau, taky se chystám na přemapování ECU. Mám strach z nalejvačů, kteří jen přehrají už předem připravený mapy / soft. Koukám se po lepších firmách, ale narážím na cenu
U auta za 140tis (jedno kolik mě stály opravy) nechci dát víc jak 5tis a to mám docela smůlu. Lepší "tuneři" chtěj tak 7tis minimálně.
Kolik to stálo u těch Camp-performance?
Já mám 74kW a chci hlavně optimalizovat zátah a asi krouťák. Výkon nepotřebuju. Po vytočení motoru je to ok, ale jinak ne. Navíc mám 5ti kvalt a to zpřevodování je děsné. 1 nic - netáhne jen řve - 2 dlouhá ale táhne, trojka krátká, 4 dlouhá ...
přemýšlím o MplusH ale četl jsem i negativa o kouřivosti, mám dobré reference na Dragpavr z Plzně a o těch Kempperformenc moc nevím...

Kolik to stálo u těch Camp-performance?
Já mám 74kW a chci hlavně optimalizovat zátah a asi krouťák. Výkon nepotřebuju. Po vytočení motoru je to ok, ale jinak ne. Navíc mám 5ti kvalt a to zpřevodování je děsné. 1 nic - netáhne jen řve - 2 dlouhá ale táhne, trojka krátká, 4 dlouhá ...
přemýšlím o MplusH ale četl jsem i negativa o kouřivosti, mám dobré reference na Dragpavr z Plzně a o těch Kempperformenc moc nevím...
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Chip tuning
U Camp Performance jsem byl s Hyundaiem 1.5 CRDi 81kW.
Stálo mě to v nějaké akci 50% asi 3 tisíce a je to teda už několik let.
Nicméně, zkušenost veskrze pozitivní a i když to(aspoň tenkrát) nebylo v žádných honosných prostorech(jako u Autochipu atd), tak musím subjektivně říct, že auto i celkem dlouho trápili na brzdě, asi v půlce celé procedůry mi přišli říct, že auto nemá 81kW, ale 76kW a že deklarovaných 99kW po čipu z toho nebude a že by z důvodu vyššího nájezdu a nejistého stavu turba raději naladili auto na 90kW. Auto do teď jede velice slušně.
Za mě tedy dobré.
Stálo mě to v nějaké akci 50% asi 3 tisíce a je to teda už několik let.
Nicméně, zkušenost veskrze pozitivní a i když to(aspoň tenkrát) nebylo v žádných honosných prostorech(jako u Autochipu atd), tak musím subjektivně říct, že auto i celkem dlouho trápili na brzdě, asi v půlce celé procedůry mi přišli říct, že auto nemá 81kW, ale 76kW a že deklarovaných 99kW po čipu z toho nebude a že by z důvodu vyššího nájezdu a nejistého stavu turba raději naladili auto na 90kW. Auto do teď jede velice slušně.
Za mě tedy dobré.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Junior
- Příspěvky: 200
- Registrován: 14.04.2011 14:22
- Bydliště: Středočech
Re: Chip tuning
Člověk to furt procita a říká si, jestli těch necelých 5k má za to dát. Líbil by se mi hlavně výkon na vrch při předjíždění jinak mi to celkem vyhovuje, kor když jezdím většinu sám.
Byl Ford focus kombi 1.6 tdci 66 kW bez DPF 2009
Byl Ford focus kombi 1.6 Duratec 74 kW + LPG 2006
Byla Škoda Felicia hatch. 1.9D 47 kW 1996
Byl VAZ 2101 1.2 44 kW 1979
Byl Ford focus kombi 1.6 Duratec 74 kW + LPG 2006
Byla Škoda Felicia hatch. 1.9D 47 kW 1996
Byl VAZ 2101 1.2 44 kW 1979
-
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 06.03.2016 10:11
Re: Chip tuning
... a další nekonečná otázka týkající se odlišností různě naladěných verzí stejných motorů - tedy jestli jsou stejné komponenty typu spojka, vstřiky, intercooler atd. ve verzi 85kW nebo 92kW. Zatím jsem nikde nezjistil jak to je. Moje verze 74kW se prodávala jen někde a asi to bylo dané tím, jak jsou v té zemi nastavená povinná ručení a pojistky. Taky hraje roli obchodní strategie. Ani ve Fordu mi tohle nebyli schopni říct.
U té 1.6 tky rozdíl asi je myslím... 8V vs 16V je to tak?
co nechápu na naladění auta je, proč na dálnici jede líp jak nová OIII 1.6 tdi (která velmi jezdí dobře) a na semaforech mě nadrbe 120tá... to se podle mě musí nechat dát nastavit. Dyt ten motor trpí víc tím prudkým rozjezdem než když bude nárůst krouťáku rovnoměrnější...
U té 1.6 tky rozdíl asi je myslím... 8V vs 16V je to tak?
co nechápu na naladění auta je, proč na dálnici jede líp jak nová OIII 1.6 tdi (která velmi jezdí dobře) a na semaforech mě nadrbe 120tá... to se podle mě musí nechat dát nastavit. Dyt ten motor trpí víc tím prudkým rozjezdem než když bude nárůst krouťáku rovnoměrnější...
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip tuning
Lari jednou znamemu do Mondea mk4 s 1.8 TDCi 74 kW a 5-ti kvaltem nahral original mapu 92 kW. Ta verze 74 kW byla nejaka socialni edice pro vychodni Evropu. Znamy mel dokonce vzadu svihadla ... Tomu motoru chybi pak sice 6-ti stupnova prevodovka, ale jezdilo to pak hodne slusne.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Chip tuning
U mereni-vykonu.cz (camp-performance.cz) jsem nechával před lety chipovat C-Maxe 1,8 TDCI 85kW , cena něco kolem 3,5 tis.kč měření na brzdě před i po . Auto od té doby najelo 67,5 tis.km . Sice jsem musel po nachipování cca 11tis.km udělat na spojce přítlačák ( udělal jsem raději komplet spojku ) ,ale od té doby vše v pohodě .
Zkoušel jsem po nějaké době vrátit úpravu Řj do originálu ,ale s autem se opravdu nedalo jezdit , tak jsem vrátil vše zpět do doby po nachipování a auto zase jezdí dle mých představ.

Zkoušel jsem po nějaké době vrátit úpravu Řj do originálu ,ale s autem se opravdu nedalo jezdit , tak jsem vrátil vše zpět do doby po nachipování a auto zase jezdí dle mých představ.


Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 17.01.2010 15:43
Re: Chip tuning
nepovolena inzerce
ZaQik
ZaQik
Ford Focus 99 1,8i 16V 85kW
Ford Mondeo MkIV 2.0 TDCi (103 kW) 2008
Chiptuning se slevou pro členy Ford-focus.cz info do zpráv.
Ford Mondeo MkIV 2.0 TDCi (103 kW) 2008
Chiptuning se slevou pro členy Ford-focus.cz info do zpráv.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů