Focus 3 v roku 2011
- Miri
- Test driver
- Příspěvky: 2836
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: Focus 3 v roku 2011
jj, hned je to jiné - BoeBoe z německého fóra už na to také přešel (mimo spousty dalších předělávek, nicméně to už je do vlákna tuning
http://www.ford-forum.de/showthread.php ... ten/page78 ale u bílé a černé už se mi to zas tak nelíbí:
http://www.ford-forum.de/showthread.php ... ten/page78 ale u bílé a černé už se mi to zas tak nelíbí:
- Blackhawk
- Test driver
- Příspěvky: 3862
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
Re: Focus 3 v roku 2011
Miri, ten "Sport packet" je sucastou predneho a zadneho naraznika, hej? Nie je to ako u MK2. ze sa lepil na povodny obycajny.
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Focus 3 v roku 2011
Lepi se a zacvakava misto puvodniho spodku narazniku, muzes si to dokoupit zvlast.
- Blackhawk
- Test driver
- Příspěvky: 3862
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Focus 3 v roku 2011
Tady jsou ty jednotlive dily a ceny, pro predstavu:
http://www.prislusenstvi-ford.cz/focus/ ... s%C3%A9rie#
http://www.prislusenstvi-ford.cz/focus/ ... s%C3%A9rie#
- Miri
- Test driver
- Příspěvky: 2836
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: Focus 3 v roku 2011
my o black/red edici a už je to tady:
http://www.autorevue.cz/ford-focus-v-ed ... eskem-trhu
http://www.autorevue.cz/ford-focus-v-ed ... eskem-trhu
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6858
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Focus 3 v roku 2011
Ale ta cena. 

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Focus 3 v roku 2011
Když jsem podrobněji procházel ceník Focusu, tak jsem přišel na to že je k dispozici nová barva - modrá Iceberg 
Bral bych právě nejspíš modrou, ale Deep Impact je moc tmavá pro mě. Takže tato světle modrá se mě moc zamlouvá
Příklad: http://www.ford.cz/cs/BlobServer?blobta ... blobkey=id

Bral bych právě nejspíš modrou, ale Deep Impact je moc tmavá pro mě. Takže tato světle modrá se mě moc zamlouvá


Příklad: http://www.ford.cz/cs/BlobServer?blobta ... blobkey=id
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Miri
- Test driver
- Příspěvky: 2836
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: Focus 3 v roku 2011
Jo, ta je dobrá. Škoda, že nebyla dřív.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: Focus 3 v roku 2011
Takze panove, po shlednuti videa jsem do toho zacal trochu rejpat a ukazalo se, ze cely je to trochu jinak a pouze Autoforum.cz interpretovalo vysledky tak, jak se jim to hodilo. Bylo mi totiz divny, ze jinak dost nekompromisni Teknikens Värld by se snazil nakymu autu reputaci vylepsit odlehcovanim - zvlast proto, ze to u zadnyho jinyho testu neudelali a auta nechali pohoret. A hle, stacilo pozadat o preklad kolegu (jsem zrovna na sluzebce ve Stockholmu, takze se svedstinou nebyl problem:), a ono to bylo uplne jinak - auto bylo pri prvni testu pretizeny...James_CZ píše:http://www.autoforum.cz/zajimavosti/for ... oda-rapid/
Nechce se mi to znovu vypisovat, proto sem hazu kopii svyho vlastniho komentare k clanku:
Ze je Autoforum neobjektivni, to neni zadne tajemstvi, nicmene tohle uz je celkem pres caru. Kdybyste si dali tu praci a prelozili si alespon titulky k tomu videu, vedeli byste, ze auto omylem o 130 kg pretizili.
Preklad svedske vety v case 00:09 "Vi lastar ur 140 kg pga felagtikt angiven maxlast" znamena "Snizili jsme zatizeni o 140 kg kvuli nespravne uvedene maximalni hmotnosti". Udaj je dale v titulcich videa opraven na 130 kg.
Jestli byla chyba na strane svedskeho importera nebo samotnych testeru, je vedlejsi - autori to primo ve videu priznavaji, auto nasledne bez problemu test absolvuje v rychlosti 76 km/h, v 78km/h sice skrtne o kuzel, ale narozdil od rapida/toleda neleti bokem.
Pokud dokazete uznat svou chybu, vyzyvam vas, abyste informace v clanku uvedli na pravou miru a ctenarum se omluvili. Ze se vam nelibi smer, kterym se Ford v soucasnosti ubira, je naprosto v poradku - ale umyslne znacku poskozovat takovym hloupym a snadno prokazatelnym zpusobem, to uz je opravdu na povazenou.
Zaroven jsem kontaktovat sefredaktora Pavla Jandu, tak jsem zvedavej, jak se k tomu postavej - zatim jen kecy a vymluvy (ctete odspodu):
Dobry den, dekuji za odpoved a omlouvam se za prazdnou zpravu (prekliknuti).
Sve presvedceni cerpam z doslovneho prekladu svedske vety "Vi lastar ur 140 kg pga felaktigt angiven maxlast", ktery zni "Ubrali jsme 140 kg zatizeni z duvodu nespravne uvedene maximalni hmotnosti". Udaj je pak nasledne opraven na jiz zminovanych 130 kg.
Myslim, ze toto sdeleni samotnych testeru je pro vysledek zkousky pomerne zasadni, proto jsem reagoval zadosti o opravu.
Dekuji a jsem s pozdravem,
Ondrej Hlozek
--
Vazeny pane Hlozku,
prosel jsem si zbezne clanek i jeho zdroje a nevidim zadna nova zjisteni od chvile publikace puvodniho materialu. Ze se zatizeni pri testu menilo, je v clanku uvedeno, ale o tom, ze by vuz byl "pretizen", nemam zadne zpravy.
Zminujete, ze to "autori jasne priznavaji" a je to je "jasne uvedeno i ve videu k clanku" - nic takoveho nevidim, autori v popisu videa zmenilo pouze informaci o tom, ze ESP bylo vzdy zapnuto a v diskuzi se vyskytuje pouze jeden dohad. Podle dostupnych informaci bylo auto postupne odlehcovano a presto to zasadni spasu pro jeho projev neznamenalo.
Z ceho tedy cerpate sve presvedceni? V kazdem pripade, clanek byl publikovan na zaklade informaci, ktere byly v dobe jeho vydani k dispozici a s ohledem na obecnou verohodnost zdroje je nepochybne korektni. Paklize se v mezicase objevilo zasadni upresneni, muzeme jej aktualizovat, takove ale nevidim. Kdyztak prosim o presnejsi voditko...
Dekuji Vam.
S pozdravem
Ing. Pavel Janda
šéfredaktor Autoforum.cz
e-mail: pjanda@autoforum.cz
--
Dne 2015-09-21 18:32, Ondrej Hlozek napsal:
Vazeny pane Jando,
jako dosud verny ctenar magazinu Autoforum.cz si Vas dovoluji vyzvat k
oprave nasledujiciho clanku:
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/for ... oda-rapid/
Jak jsem jiz uvedl v diskuzi, auto bylo pri testu prokazatelne pretizeno,
coz je jasne uvedeno i ve videu k clanku prilozenem. At se jednalo o chybu
svedskeho importera nebo samotnych testeru, autori toto priznavaji.
Clanky na Vasem serveru ctu, ackoliv se s prezentovanymi nazory casto
neztotoznuji - vyvolava to diskuzi, clovek se musi na veci zkusit podivat i
z jineho uhlu a to je rozhodne dobre. Bohuzel takovou miru neobjektivity
lze tezko tolerovat.
Verim, ze situaci chapete, informace uvedete na pravou miru a ctenarum se
omluvite.
Dekuji za pochopeni.
Ondrej Hlozek
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Ne ze by to pretizeni nebylo z videa evidentni...
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: Focus 3 v roku 2011
Jj, myslim, ze to tam strihli hlavne proto, ze pravdepodobne prvne publikovali chybny vysledky, takze pro vysvetleni tam byl tenhle zaber s komentarem o hmotnosti. Ale proste Autoforum...
Sranda je, ze vcera na muj prvni mail Janda reagoval prakticky okamzite, ted uz skoro den bez reakce
No nic, poslal jsem to i ceskymu zastoupeni fordu 
Sranda je, ze vcera na muj prvni mail Janda reagoval prakticky okamzite, ted uz skoro den bez reakce


Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 12.03.2015 21:41
- Bydliště: Olomouc
Re: Focus 3 v roku 2011
Docela by mně zajímalo, co přijde z Fordu za odpověď. Pokud vůbec
přetížení je jednoznačně vidět a i po jejich odlehčení bych řekl, že pořád byl naložený. Navíc v těch 78km/h v poslední fázi nebyla vidět snaha o práci s volantem. .....
nikde zmínka o typu kol a pneumatik. ..... a tvrzení že Rapid je Toledo a tím pádem ani v testu být nemusel může vypadnout jen z hlupáka. ....
přetížení je jednoznačně vidět a i po jejich odlehčení bych řekl, že pořád byl naložený. Navíc v těch 78km/h v poslední fázi nebyla vidět snaha o práci s volantem. .....
nikde zmínka o typu kol a pneumatik. ..... a tvrzení že Rapid je Toledo a tím pádem ani v testu být nemusel může vypadnout jen z hlupáka. ....
Je : FF I 1,6 16V Ghia 5dv green
Je: FF III 1,5 EB Titanium kombi Lunar sky
Je: FF III 1,5 EB Titanium kombi Lunar sky
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: Focus 3 v roku 2011
Tak Autoforum je hlupaku plny, o tom zadna - cekam, ze to bud zahrajou do outu, nebo to nenapadne opravi;-) Ale at si Janda vymysli cokoliv (ackoliv jsem skeptickej k predstave, ze by jeste reagoval), nikdo mi nevymluvi, ze to byl jasnej umysl:
Metodika testu je nemenna - auto zacina na rychlosti 70 km/h, pokud test absolvuje, tak se cyklus opakuje s vyssi a vyssi rychlosti, dokud trasu zvladne. Pokud to naopak v 70ce neda, cyklus se opakuje s nizsi rychlosti, dokud neprojde. Zato video s focusem zacina v nestandardni rychlosti 68 km/h, kde ukazujou evidentne pretizeny auto - nasledne se objevi informace o chybe v maximalnim zatizeni a dal ukazou novej test pouze v rychlosti 76 a 78. Z toho celkem jasne vyplyva, ze se jedna o opravnej test - pochopil by to i ignorant, presto z toho p. Bednar vykouzli takovej clanecek.
Rapidu/toledu paradoxne do urcity rychlosti sice skutecne pomuze pretacivost dana koncepci (podvozek fabie s navarenym kufrem se ani jinak chovat nebude), nicmene od rychlosti 78 km/h zacina bejt projev nebezpecnej. Osobne bych se zdrzel vychvalovani auta, ktery jde v takovy rychlosti do hodin... Zato Nissan Pulsar docela prekvapil, o tom zadna.
Co me spis pobavilo jsou vysledky ostatnich aut: http://teknikensvarld.se/algtest/
Vysledky maj slusnej rozptyl, subjektivne horsi auta obcas prekvapi, jasni favoriti nekdy pohori. Imo spis nez o test auta jde o test schopnosti ridice a hlavne kvality pneumatik - aby to bylo objektivnejsi, museli by auta rozhazet do skupin dle tridy, nasledne kazdou tridu obout na stejny gumy.
Nicmene mne jde spis o princip - mozna ne kazdymu novy fordy sednou a je to v poradku, ale takhle ucelova interpretace a evidentni snaha konkretni auto poskodit, je uz docela za hranou. Kdyby Ford chtel, bylo by to mozna i zalovatelny, ale jak znam ceskyho importera, max mi podekujou za upozorneni
Metodika testu je nemenna - auto zacina na rychlosti 70 km/h, pokud test absolvuje, tak se cyklus opakuje s vyssi a vyssi rychlosti, dokud trasu zvladne. Pokud to naopak v 70ce neda, cyklus se opakuje s nizsi rychlosti, dokud neprojde. Zato video s focusem zacina v nestandardni rychlosti 68 km/h, kde ukazujou evidentne pretizeny auto - nasledne se objevi informace o chybe v maximalnim zatizeni a dal ukazou novej test pouze v rychlosti 76 a 78. Z toho celkem jasne vyplyva, ze se jedna o opravnej test - pochopil by to i ignorant, presto z toho p. Bednar vykouzli takovej clanecek.
Rapidu/toledu paradoxne do urcity rychlosti sice skutecne pomuze pretacivost dana koncepci (podvozek fabie s navarenym kufrem se ani jinak chovat nebude), nicmene od rychlosti 78 km/h zacina bejt projev nebezpecnej. Osobne bych se zdrzel vychvalovani auta, ktery jde v takovy rychlosti do hodin... Zato Nissan Pulsar docela prekvapil, o tom zadna.
Co me spis pobavilo jsou vysledky ostatnich aut: http://teknikensvarld.se/algtest/
Vysledky maj slusnej rozptyl, subjektivne horsi auta obcas prekvapi, jasni favoriti nekdy pohori. Imo spis nez o test auta jde o test schopnosti ridice a hlavne kvality pneumatik - aby to bylo objektivnejsi, museli by auta rozhazet do skupin dle tridy, nasledne kazdou tridu obout na stejny gumy.
Nicmene mne jde spis o princip - mozna ne kazdymu novy fordy sednou a je to v poradku, ale takhle ucelova interpretace a evidentni snaha konkretni auto poskodit, je uz docela za hranou. Kdyby Ford chtel, bylo by to mozna i zalovatelny, ale jak znam ceskyho importera, max mi podekujou za upozorneni

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: Focus 3 v roku 2011
Reakce importera vcelku podle ocekavani, cituji:
"Rádi bychom Vám poděkovali za zaslání tohoto článku. Předali jsme jej kompetentnímu oddělení, které případně podnikne adekvátní kroky. Server Autoforum.cz již dlouhodobě preferuje automobilku jiného označení, proto patrně došlo k tomuto zavádějícímu uvedení informací. Pevně však věříme, že znalí čtenáři se tím zmást nenechali a obecné vědomí o výjimečných vlastnostech nového Fordu Focus nijak tímto článkem ohroženo nebylo."
No nic, odepsal jsem jim, ze Autoforum je velmi aktivni na socialnich sitich, takze jejich clanky maj pomerne slusnej zasah, pricemz vetsina ctenaru kritickym myslenim nevynika - dal to asi nema smysl
A Janda se uz samozrejme neozval 
"Rádi bychom Vám poděkovali za zaslání tohoto článku. Předali jsme jej kompetentnímu oddělení, které případně podnikne adekvátní kroky. Server Autoforum.cz již dlouhodobě preferuje automobilku jiného označení, proto patrně došlo k tomuto zavádějícímu uvedení informací. Pevně však věříme, že znalí čtenáři se tím zmást nenechali a obecné vědomí o výjimečných vlastnostech nového Fordu Focus nijak tímto článkem ohroženo nebylo."
No nic, odepsal jsem jim, ze Autoforum je velmi aktivni na socialnich sitich, takze jejich clanky maj pomerne slusnej zasah, pricemz vetsina ctenaru kritickym myslenim nevynika - dal to asi nema smysl


Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti