Kolísání výkonu
- ST Max
- Nováček
- Příspěvky: 77
- Registrován: 10.06.2012 21:45
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolísání výkonu
Jo a software co mam ja je shodny jen s mondeem 2,5T a ne s focusem ST. U focuse je to proste vsechno jinak.
S-Max 2,5T,
Performance Chip Stage 3, DeCat, FMIC, otevřené sání CodeRed + filtr Simota, downpipe Moongose Focus RS, Spojka RS, Millers Oil CFS, EBC brzdy, 20" MS Design
Performance Chip Stage 3, DeCat, FMIC, otevřené sání CodeRed + filtr Simota, downpipe Moongose Focus RS, Spojka RS, Millers Oil CFS, EBC brzdy, 20" MS Design
-
- Nováček
- Příspěvky: 53
- Registrován: 21.03.2013 18:26
Re: Kolísání výkonu
Mám také problém, za studena mi auto vystřelí jak z praku, ale když se ohřeje a oil tlak se sníží tak už to zrychlení není tak znát...Tlak turba mám na 0,9Baru , a oil pressure tak na 3,8Baru při plném knedlíku při zahřátí
)

- Johnny ST
- .
- Příspěvky: 284
- Registrován: 11.05.2010 02:09
- Bydliště: Praha
Re: Kolísání výkonu
Toto by mohl zlepsit vetsi intercooler. Hlavne v teplych dnech je rozdil hodne znat. Original je nedostacujici.
BTW ty tomu nakladas jeste pred tim, nez se zahreje olej?
BTW ty tomu nakladas jeste pred tim, nez se zahreje olej?

Ford Focus 2.0i
-
- Nováček
- Příspěvky: 53
- Registrován: 21.03.2013 18:26
Re: Kolísání výkonu
nenakládam, ale nedávno sem musel předjíždět za studena, tak sem to pustil a zdálo se mi to že to tahá víc než když to je zahřátý
Jak se pozná že odchází Lambda ?

Jak se pozná že odchází Lambda ?
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Kolísání výkonu
bajk :
Ked Ti motor bezi na volnobeh a na odzatkovany otvor na nalievanie oleja polozis ruku - necitis lahky podtlak ? Ak ano, tak to moze byt zacinajuci problem s PCV ventilom na odvetranie bloku motora. S tym moze suvisiet aj to cukanie auta.
Tento jav silne pocitujem prave teraz - mam to PCV vadne, kazdu chvilku by mi malo prist, s autom robim len najnutnejsie trasy a tiez som si vsimol, ze za studena ide podstatne lepsie, ako za tepla. A to mu nedavam ani plny knedlik - staci sa len jemne dotknut plynu a vystartuje, ked sa zohreje, uz sa mu nechce.
Ked Ti motor bezi na volnobeh a na odzatkovany otvor na nalievanie oleja polozis ruku - necitis lahky podtlak ? Ak ano, tak to moze byt zacinajuci problem s PCV ventilom na odvetranie bloku motora. S tym moze suvisiet aj to cukanie auta.
Tento jav silne pocitujem prave teraz - mam to PCV vadne, kazdu chvilku by mi malo prist, s autom robim len najnutnejsie trasy a tiez som si vsimol, ze za studena ide podstatne lepsie, ako za tepla. A to mu nedavam ani plny knedlik - staci sa len jemne dotknut plynu a vystartuje, ked sa zohreje, uz sa mu nechce.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 53
- Registrován: 21.03.2013 18:26
Re: Kolísání výkonu
V12:
Ahoj, díky za odpověď. Ale bohužel Ovětrávání klikové skříně /pcv/ bylo měněno mistrem Fokim cca před půl rokem, to by mělo být v pořádku.
Nejde mi o cukání, jde spíš o to že když zabere turbo že tě to auto nekopne, prostě si jen tak v klidu přidává na rychlosti, ale že by tě zatlačilo do sedačky to ne.
Vyměnili jsme Boost solenoid a pořád beze změny, nyní mám auto u Fokiho tak uvidíme jestli to není ještě MAF nebo MAP senzor nebo jestli mi někde neutíká něco
Rozhodně kdyby někdo měl nějaký nápad, dělá to od doby co jsem měnil veškeré svíčky a filtry...
Díky
Ahoj, díky za odpověď. Ale bohužel Ovětrávání klikové skříně /pcv/ bylo měněno mistrem Fokim cca před půl rokem, to by mělo být v pořádku.
Nejde mi o cukání, jde spíš o to že když zabere turbo že tě to auto nekopne, prostě si jen tak v klidu přidává na rychlosti, ale že by tě zatlačilo do sedačky to ne.
Vyměnili jsme Boost solenoid a pořád beze změny, nyní mám auto u Fokiho tak uvidíme jestli to není ještě MAF nebo MAP senzor nebo jestli mi někde neutíká něco

Rozhodně kdyby někdo měl nějaký nápad, dělá to od doby co jsem měnil veškeré svíčky a filtry...
Díky

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Kolísání výkonu
Moj voz tiez nekope, ale taha plynulo. Ziadny kopanec, iba plynuly zatah az do cca 5500 otacok, do 6000 dotaca uz iba z povinnosti. Motor Mondea je ladeny inak, ako rovnaky motor FFII ST.
A este jedna vec - za akej vonkajsej teploty pocitujes tu neochotu tahat ? Seriovy Intercooler je na 2.5l motor trochu primaly. Skus za jazdy sledovat teplotu nasavaneho vzduchu.
A este jedna vec - za akej vonkajsej teploty pocitujes tu neochotu tahat ? Seriovy Intercooler je na 2.5l motor trochu primaly. Skus za jazdy sledovat teplotu nasavaneho vzduchu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů