koupe FF3 poFL
-
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 26.04.2015 12:15
koupe FF3 poFL
Objednávám se sadou Assist 3, takže DIM bude. Ale stejně ho hned vypnu, po zkušenosti z firemní Octavie 3. Myslím, ze jezdím plynule, v klidu, a stejně mě to otravuje. Ale adaptivní tempomat tam zase funguje dokonale.
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: koupe FF3 poFL
DIM mam zapnuty a jeste mi to nikdy nic nehlasilo... Jo vlastne, jednou prvni uroven vystrahy, ale to bylo vse. Takze bud nespim a nebo to neni tak citlive, jak v Octavii
)

-
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 26.04.2015 12:15
Re: koupe FF3 poFL
Dost se mi líbí hlasové ovládání, vypadá to docela vychytaně...
-
- Nováček
- Příspěvky: 145
- Registrován: 09.03.2015 23:07
- Bydliště: Praha
Re: koupe FF3 poFL
u DIM by tam by melo byt nekolik urovni - ikonka / podsviceni / akusticky
Ford Focus III Titanium Sedan, 2015, 1.5 Ecoboost (110 kW) Magnetic Grey
Ford Focus I kombi, 1999, 1.8i, v duchodu (vylety do Hornbachu)

Ford Focus I kombi, 1999, 1.8i, v duchodu (vylety do Hornbachu)

- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: koupe FF3 poFL
Ne, jsou 2 varovani:
1) nizka uroven - docasne se zobrazi hlaska, ze by sis mel dat pauzu a pipne to, hlasku lze schovat
2) kriticka uroven - hlaska a je nutne zastavit a otevrit / zavrit dvere nebo vyp / zap motor, jinak to bude otravovat
Zaroven se da v menu PP sledovat podrobnejsi uroven.
1) nizka uroven - docasne se zobrazi hlaska, ze by sis mel dat pauzu a pipne to, hlasku lze schovat
2) kriticka uroven - hlaska a je nutne zastavit a otevrit / zavrit dvere nebo vyp / zap motor, jinak to bude otravovat
Zaroven se da v menu PP sledovat podrobnejsi uroven.
- Blackhawk
- Test driver
- Příspěvky: 3862
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
Re: koupe FF3 poFL
Blba otazka, nevyuziva adpt. tempomat ten isty hardver ako activ city stop? V tom pripade by sa to asi dalo lahko aktivovat aj bez kupy, nie?Anduril píše:To nevim, zda to tu nekdo ma, ale maji to lidi v Mondeu tady na foru a prej dobry...
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24747
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: koupe FF3 poFL
ridici jednotka je extra
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: koupe FF3 poFL
Presne tak, funguje to na uplne jinem principu. Active City Stop je nejaky laserovy vysilac/snimac umisteny v prostoru u vnitrniho zpetneho zrcatka za celnim sklem. Adaptivni tempomat vyuziva radarovy signal vysilany/odchytavany modulem v prednim narazniku + to ma jeste dalsi jednotku nekde v palubce.
Takze to funguje uplne nezavisle na sobe.
Takze to funguje uplne nezavisle na sobe.
-
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 26.04.2015 12:15
Re: koupe FF3 poFL
Takže tady jsou dojmy ze zkušební jízdy s Focusem 1.5 EB 110kW (manuál):
Plusy:
- přední sedadla pohodlná
- vpředu pro mě optimálně skloněné opěrky hlavy
- prostor pro nohy OK, vzadu trochu více místa na nárty než v Golfu. Kritizovaná široká středová konzole v pohodě, jak u řidiče tak u spolujezdce.
- dobře se nastupuje vpředu i vzadu (lepší než v Golfu, což mi předtím nepřipadlo - nebylo tolik času, abych si mohl pořádně vyzkoušet)
- příjemně měkký volant
- perfektní umístění šaltpáky (ale to není moc podstatné, chci automat)
- účinné stěrače, velká stíraná plocha
- naladění spojky
- ideální tvar kufru, perfektně přístupný, naprosto dostatečné rozměry pro rodinný kočár
- prostor nad hlavou, výška kufru po střechu
- přehledné ovládání A/C
- plastové prahy, spodek nárazníků - perfektní ochrana proti omlácení laku, poškození
- komfort tlumení na 17" kolech - toho jsem se trochu obával, ale naprosto v pohodě;
- podvozek - naprosto dokonalý, na okreskách jsem si jízdu vážně užíval; naprostá spokojenost (nejsem žádný závodník). Perfektní tlumení, jistota, komfort...
- MOTOR - výkon, zvuk, charakter, spotřeba - během testu 7,7l/100km, při využívání potenciálu motoru - za mě spokojenost
Mínusy:
- kvalita materiálů (subjektivně horší než v Golfu)
- výškově nenastavitelná loketní opěrka vpředu
- přední sedák nepodpírá dostatečně stehna, ale rozhodně je to lepší, než základ v Trendu
- zadní opěradla nízká, v porovnání s Golfem méně pohodlná
- vzadu pro mě nedostatečně výsuvné opěrky hlavy (krajní, středovou nehodnotím, 5 lidí nevozím) - podepřená tak půlka hlavy
- nízká zadní opěradla
- při narovnání opěradel po sklopení se skřípnou pásy...tohle má lépe vyřešené i můj Ceed
- šíleně hluboká palubní deska; asi pěkný opruz při čištění čelního skla zevnitř...
- 8" displej (bez navigace) - pomalý, malá softwarová tlačítka, šíleně se špiní (otisky prstů), není nakloněný k řidiči, při při osvícení sluncem zprava není díky tomu dobře čitelný, malé fonty...
- hlasové ovládání nesplnila očekávání - pomalé, často nerozezná i jednoduchý pokyn ("yes")... Malá softwarová tlačítka na spodní hraně displeje se hůře mačkají - překáží hluboký rámeček dole.
- není pevná opěrka pro levou nohu - jen kobercem potažený podběh...v Titaniu?
- tvrdší (i když čalouněná) opěrka ruky ve dveřích (jsem zvyklý si opírat loket při jízdě - zde nepříjemné, oproti Golfu)
- hůře viditelný ovladač světel
- málo účinné ostřikovače
- výhled přes A sloupky - široké, zrcátka překrývají výhled (zde Golf triumfuje)
- zvuky při otevírání a zavírání dveří od ochrany hran dveří - to fakt v autě nechci
- plastová lišta okolo okna - dva díly nehezky spojené (přeložené) přes sebe - tohle řešení bych očekával spíše v Dacii. Nevím, proč není z jednoho kusu, není problém toto vyrobit (pracuji v plastařině, a vyrábíme pro automotive mimo jiné právě takovéto věci...
- podlážka kufru (spíše rohož) - nic moc, ale to už je spíše detail.
- na trochu horší silnici (záplaty na asfaltu) výrazné nepříjemné drnčení z palubky někde v prostoru rádia, a drnčení někde vzadu (neidentifikovatelné)
- hluk v interiéru při jízdě je výrazně vyšší než v Golfu (možná vlivem 17" kol?). V každém případě výraznější hluk od kol než v Ceedu (2011), nepříjemné. Na základě článků jsem čekal velmi nízkou hlučnost. V dB (50km/hod, 90km/hod, 130km/hod):
Kia Ceed 2011: 75; 78; 82
VW Golf : 75; 79; 85
Ford Focus : 76; 86; 92
Ne že bych byl nějaký úchyl přes teorii, ale jen mě to zajímalo, jak to bude vycházet exaktním měřením proti pocitu...
Subjektivně byl pro mě tišší Golf než Ceed, i když podle měření je vlastně hlučnější.
Hodně tedy rozhoduje frekvence (každému je nepříjemné něco jiného), a z těchto 3 aut je pro mě výrazně nejnepříjemnější Focus...a naopak Golf nadprůměrně tichý... (pořadí Golf, Ceed, Focus)
Vyšší rychlosti než 130km/hod jsem nezkoušel, a v praxi je ani moc využívat nebudu. Na dálnici se dostanu tak 2x za rok, jinak je to v režii okresek v podhůří...
Kapitola "automat":
Bohužel není možnost vyzkoušet Focuse 1.5 EB v automatu - v ČR neexistuje.
Takže náhradní řešení bylo Mondeo 2.0 EB automat.
Není to špatné, ale komfortu a rychlosti DSG nedosahuje.
Každé přeřazení bylo cítit - nejen poklesem otáček (to je samozřejmé), ale i lehkým cuknutím (zpomalením, či jak to nazvat). Prostě to člověk jasně cítí.
Kickdown - dlouhé váhání před podřazením. Při rozjezdu na křižovatce váhání před zařazením.
U DSG člověk ani neví, a je tam 7. stupeň...
Takže v disciplíně aut. převodovka dávám mínus.
Těžko říci, jak se bude automat chovat ve Focusu se slabším motorem než je v Mondeu...
Proč sakra Ford nenabízí předváděčku v této kombinaci. Sám vím o hodně lidech, kteří by chtěli automat s 1.5 EB...
Jinak Focus je moc hezké auto, má vyvážené proporce, narozdíl od Golfu, kde je výrazný zadní převis, který mi nějak nesedí vůči proporcím.
Plusy:
- přední sedadla pohodlná
- vpředu pro mě optimálně skloněné opěrky hlavy
- prostor pro nohy OK, vzadu trochu více místa na nárty než v Golfu. Kritizovaná široká středová konzole v pohodě, jak u řidiče tak u spolujezdce.
- dobře se nastupuje vpředu i vzadu (lepší než v Golfu, což mi předtím nepřipadlo - nebylo tolik času, abych si mohl pořádně vyzkoušet)
- příjemně měkký volant
- perfektní umístění šaltpáky (ale to není moc podstatné, chci automat)
- účinné stěrače, velká stíraná plocha
- naladění spojky
- ideální tvar kufru, perfektně přístupný, naprosto dostatečné rozměry pro rodinný kočár

- prostor nad hlavou, výška kufru po střechu
- přehledné ovládání A/C
- plastové prahy, spodek nárazníků - perfektní ochrana proti omlácení laku, poškození
- komfort tlumení na 17" kolech - toho jsem se trochu obával, ale naprosto v pohodě;
- podvozek - naprosto dokonalý, na okreskách jsem si jízdu vážně užíval; naprostá spokojenost (nejsem žádný závodník). Perfektní tlumení, jistota, komfort...
- MOTOR - výkon, zvuk, charakter, spotřeba - během testu 7,7l/100km, při využívání potenciálu motoru - za mě spokojenost
Mínusy:
- kvalita materiálů (subjektivně horší než v Golfu)
- výškově nenastavitelná loketní opěrka vpředu
- přední sedák nepodpírá dostatečně stehna, ale rozhodně je to lepší, než základ v Trendu
- zadní opěradla nízká, v porovnání s Golfem méně pohodlná
- vzadu pro mě nedostatečně výsuvné opěrky hlavy (krajní, středovou nehodnotím, 5 lidí nevozím) - podepřená tak půlka hlavy
- nízká zadní opěradla
- při narovnání opěradel po sklopení se skřípnou pásy...tohle má lépe vyřešené i můj Ceed

- šíleně hluboká palubní deska; asi pěkný opruz při čištění čelního skla zevnitř...
- 8" displej (bez navigace) - pomalý, malá softwarová tlačítka, šíleně se špiní (otisky prstů), není nakloněný k řidiči, při při osvícení sluncem zprava není díky tomu dobře čitelný, malé fonty...
- hlasové ovládání nesplnila očekávání - pomalé, často nerozezná i jednoduchý pokyn ("yes")... Malá softwarová tlačítka na spodní hraně displeje se hůře mačkají - překáží hluboký rámeček dole.
- není pevná opěrka pro levou nohu - jen kobercem potažený podběh...v Titaniu?
- tvrdší (i když čalouněná) opěrka ruky ve dveřích (jsem zvyklý si opírat loket při jízdě - zde nepříjemné, oproti Golfu)
- hůře viditelný ovladač světel
- málo účinné ostřikovače
- výhled přes A sloupky - široké, zrcátka překrývají výhled (zde Golf triumfuje)
- zvuky při otevírání a zavírání dveří od ochrany hran dveří - to fakt v autě nechci
- plastová lišta okolo okna - dva díly nehezky spojené (přeložené) přes sebe - tohle řešení bych očekával spíše v Dacii. Nevím, proč není z jednoho kusu, není problém toto vyrobit (pracuji v plastařině, a vyrábíme pro automotive mimo jiné právě takovéto věci...
- podlážka kufru (spíše rohož) - nic moc, ale to už je spíše detail.
- na trochu horší silnici (záplaty na asfaltu) výrazné nepříjemné drnčení z palubky někde v prostoru rádia, a drnčení někde vzadu (neidentifikovatelné)
- hluk v interiéru při jízdě je výrazně vyšší než v Golfu (možná vlivem 17" kol?). V každém případě výraznější hluk od kol než v Ceedu (2011), nepříjemné. Na základě článků jsem čekal velmi nízkou hlučnost. V dB (50km/hod, 90km/hod, 130km/hod):
Kia Ceed 2011: 75; 78; 82
VW Golf : 75; 79; 85
Ford Focus : 76; 86; 92
Ne že bych byl nějaký úchyl přes teorii, ale jen mě to zajímalo, jak to bude vycházet exaktním měřením proti pocitu...
Subjektivně byl pro mě tišší Golf než Ceed, i když podle měření je vlastně hlučnější.
Hodně tedy rozhoduje frekvence (každému je nepříjemné něco jiného), a z těchto 3 aut je pro mě výrazně nejnepříjemnější Focus...a naopak Golf nadprůměrně tichý... (pořadí Golf, Ceed, Focus)
Vyšší rychlosti než 130km/hod jsem nezkoušel, a v praxi je ani moc využívat nebudu. Na dálnici se dostanu tak 2x za rok, jinak je to v režii okresek v podhůří...
Kapitola "automat":
Bohužel není možnost vyzkoušet Focuse 1.5 EB v automatu - v ČR neexistuje.
Takže náhradní řešení bylo Mondeo 2.0 EB automat.
Není to špatné, ale komfortu a rychlosti DSG nedosahuje.
Každé přeřazení bylo cítit - nejen poklesem otáček (to je samozřejmé), ale i lehkým cuknutím (zpomalením, či jak to nazvat). Prostě to člověk jasně cítí.
Kickdown - dlouhé váhání před podřazením. Při rozjezdu na křižovatce váhání před zařazením.
U DSG člověk ani neví, a je tam 7. stupeň...
Takže v disciplíně aut. převodovka dávám mínus.
Těžko říci, jak se bude automat chovat ve Focusu se slabším motorem než je v Mondeu...
Proč sakra Ford nenabízí předváděčku v této kombinaci. Sám vím o hodně lidech, kteří by chtěli automat s 1.5 EB...
Jinak Focus je moc hezké auto, má vyvážené proporce, narozdíl od Golfu, kde je výrazný zadní převis, který mi nějak nesedí vůči proporcím.
Naposledy upravil(a) Pavel77 dne 17.06.2015 13:24, celkem upraveno 2 x.
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: koupe FF3 poFL
K tem minusum:
- zadni pasy se daji pred sklopenim operadel uchytit do pripravenych "hacku" vedle operadel, pak si je neskripnes
- hluboka deska - sklo se opravdu cisti hure, chce to hadru na tycce, ale osobne se mi prave deska na focusu strasne libi, nesnasim, kdyz sedim nalepeny na celni sklo, treba jako v golfu
- operka pro levou nohu - nejsem si jisty, ale zda se mi, ze uz jsem to na nejakem focusu videl (gumovou), ale ruku do ohne za to nedam - ford upravuje auto i v prubehu vyroby, takze mozna
jinak se da operak sehnat na Ebay (viz napriklad ma galerie)
- tvrde operky rukou ve dverich - nevim, ale mne prijdou mekke - jsou prave schvalne zmekcene, ale mam Titanium, v Trendu si to neuvedomuju
- ostrikovace mi prijdou tak akorat - proti puvodnim proudovym na FF2 je to nebe a dudy
- plastova lista okolo okna - nektere znacky toto vubec nemaji a je videt holy plech
- podlazka kufru mi prijde uplne v poradku, je festovni a tezka, mam i gumovou vanu z prislusenstvi - mozna to je poFL jinak?
- drnceni - ano, Focus v tomto neni uplne idealni - ale kazdy kousek je tak nejak jiny
- hluk v interieru - priznam se, ze v golfu jsem nejel, ale treba proti Ceedu nebo i30 mi prijde Focus tissi a to mam predFL, dost zalezi na pouzitych gumach, obecne
- zadni pasy se daji pred sklopenim operadel uchytit do pripravenych "hacku" vedle operadel, pak si je neskripnes
- hluboka deska - sklo se opravdu cisti hure, chce to hadru na tycce, ale osobne se mi prave deska na focusu strasne libi, nesnasim, kdyz sedim nalepeny na celni sklo, treba jako v golfu

- operka pro levou nohu - nejsem si jisty, ale zda se mi, ze uz jsem to na nejakem focusu videl (gumovou), ale ruku do ohne za to nedam - ford upravuje auto i v prubehu vyroby, takze mozna

- tvrde operky rukou ve dverich - nevim, ale mne prijdou mekke - jsou prave schvalne zmekcene, ale mam Titanium, v Trendu si to neuvedomuju
- ostrikovace mi prijdou tak akorat - proti puvodnim proudovym na FF2 je to nebe a dudy
- plastova lista okolo okna - nektere znacky toto vubec nemaji a je videt holy plech

- podlazka kufru mi prijde uplne v poradku, je festovni a tezka, mam i gumovou vanu z prislusenstvi - mozna to je poFL jinak?
- drnceni - ano, Focus v tomto neni uplne idealni - ale kazdy kousek je tak nejak jiny

- hluk v interieru - priznam se, ze v golfu jsem nejel, ale treba proti Ceedu nebo i30 mi prijde Focus tissi a to mam predFL, dost zalezi na pouzitych gumach, obecne
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: koupe FF3 poFL
odhlucnenie zavisi od vybavy...
preto mam rad, ked sa testuju nejake auta v porovnavacom teste a maju cenovo neporovnatelne vybavove stupne...a potom porovnavaju hlucnost, spracovanie a pod ale do celkoveho hodnotenia sa pre istotu cena nepremieta.
takze je jasne, co bude lepsie.
njn, za taketo testovanie v robote by ma rovno vyhodili
ale zaujala ma ta veta, ze predne okno treba cistit handrou na tyci...
preto mam rad, ked sa testuju nejake auta v porovnavacom teste a maju cenovo neporovnatelne vybavove stupne...a potom porovnavaju hlucnost, spracovanie a pod ale do celkoveho hodnotenia sa pre istotu cena nepremieta.
takze je jasne, co bude lepsie.
njn, za taketo testovanie v robote by ma rovno vyhodili

ale zaujala ma ta veta, ze predne okno treba cistit handrou na tyci...

Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

-
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 26.04.2015 12:15
Re: koupe FF3 poFL
Omlouvám se za vyjmenování tolika mínusů, bohužel jsem asi poznamenaný léty v automotive, takže člověk neustále hledá možné chybyAnduril píše:K tem minusum:
- zadni pasy se daji pred sklopenim operadel uchytit do pripravenych "hacku" vedle operadel, pak si je neskripnes
- hluboka deska - sklo se opravdu cisti hure, chce to hadru na tycce, ale osobne se mi prave deska na focusu strasne libi, nesnasim, kdyz sedim nalepeny na celni sklo, treba jako v golfu
- operka pro levou nohu - nejsem si jisty, ale zda se mi, ze uz jsem to na nejakem focusu videl (gumovou), ale ruku do ohne za to nedam - ford upravuje auto i v prubehu vyroby, takze moznajinak se da operak sehnat na Ebay (viz napriklad ma galerie)
- tvrde operky rukou ve dverich - nevim, ale mne prijdou mekke - jsou prave schvalne zmekcene, ale mam Titanium, v Trendu si to neuvedomuju
- ostrikovace mi prijdou tak akorat - proti puvodnim proudovym na FF2 je to nebe a dudy
- plastova lista okolo okna - nektere znacky toto vubec nemaji a je videt holy plech
- podlazka kufru mi prijde uplne v poradku, je festovni a tezka, mam i gumovou vanu z prislusenstvi - mozna to je poFL jinak?
- drnceni - ano, Focus v tomto neni uplne idealni - ale kazdy kousek je tak nejak jiny
- hluk v interieru - priznam se, ze v golfu jsem nejel, ale treba proti Ceedu nebo i30 mi prijde Focus tissi a to mam predFL, dost zalezi na pouzitych gumach, obecne

Rozhodně to neznamená, že bych Focuse považoval za "horší" auto. Naopak, pro mě je to velký konkurent Golfu.
Je faktem, že některé výše jmenované nedostatky nemají zásadní vliv na moje rozhodování.
Finální rozhodnutí bude založeno na "příjemnosti" běžné jízdy a jízdním komfortu (hluk, tlumení, sezení...) a funkce motoru x převodovka.
Auto jsem měl na cca. 2 hodiny, takže na detaily nezbyl čas...
V každém případě věci jako podlážka kufru, lišta okolo okna moc neřeším - do kufru přijde gumová vana, a vzadu nesedím...
Spíše mi jde o to, aby nikde nic nedrnčelo - nesnáším pazvuky všeho druhu - nechci dopadnout jako s Ceedem. Tam je každá větší nerovnost na cestě doprovázená "koncertem" drnčení a praskajících plastů, ránami od podvozku a tak. Korejec již nikdy více. A to Ceeda v recenzích chválili, jak je kvalitně zpracovaný, žádné pazvuky a tak...a najeto má 26.000km.
Škoda, jinak bych byl spokojený - bezkonkurenční prostor, přístup do kufru (zaříznuté 5. dveře do střechy), prostorný, vysoký kufr, široké dveře a úhel otevření (super při manipulaci s dětmi do sedaček), spolehlivá jednoduchá technika.
Co mám zkušenost s koncernem z práce, tak Octavie po 200.000km v pohodě, bez pazvuků, spolehlivost OK, jen u jedné odešel 2.0 TDI v cca. 140.000km, výměna na záruku (nevím přesně co s tím bylo), a u jedné 1.8 TSI zvýšená spotřeba oleje do cca. 35.000km, potom už v pohodě.
A Passat 2.0TSI? (myslím, že je to tak označený, prostě nějaký benzínový dvoulitr) po 380.000 stále v perfektní kondici.
Celkově kufr asi nemá cenu řešit, vyjde to tak nějak nastejno - Golf má mírně delší, užší, po odstranění mezipodlahy hlubší po roletku; Focus zase širší, vyšší po střechu.
Rovnou podlahu po sklopení opěradel nepotřebuju, stejně mám v autě pořád dětské sedačky (a budu je tam mít min. dalších 10 let), takže nesklápím.
Klady jednotlivých vozů bych shrnul takto (za sebe, subjektivní pocity):
Focus - podvozek, tvar kufru, riziko krádeže, výška interiéru
Golf - zpracování a ergonomie interiéru, DSG, sezení (ErgoActive), motor mi přijde tišší
Naposledy upravil(a) Pavel77 dne 05.06.2015 15:32, celkem upraveno 1 x.
- Miri
- Test driver
- Příspěvky: 2836
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: koupe FF3 poFL
Pavel77: parádně popsané zkušenosti z testu.
Jen bych doplnil k hlasovému ovládání, že se dá přepnout na "advanced" mode kdy už se Tě neptá na každé potvrzení. Nastavuje se v menu:
Jen bych doplnil k hlasovému ovládání, že se dá přepnout na "advanced" mode kdy už se Tě neptá na každé potvrzení. Nastavuje se v menu:
-
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 26.04.2015 12:15
Re: koupe FF3 poFL
Právě vybírám mezi Focus Kombi Titanium a VW Golf Highline, a tak ty jsem také měl k dispozici na vykoušení. Jinak tady jsou moje konfigurace (u Focuse jsem dal navíc 17", zkusil jsem, nebojím se jichsolfan píše:odhlucnenie zavisi od vybavy...
preto mam rad, ked sa testuju nejake auta v porovnavacom teste a maju cenovo neporovnatelne vybavove stupne...a potom porovnavaju hlucnost, spracovanie a pod ale do celkoveho hodnotenia sa pre istotu cena nepremieta.
takze je jasne, co bude lepsie.
njn, za taketo testovanie v robote by ma rovno vyhodili
ale zaujala ma ta veta, ze predne okno treba cistit handrou na tyci...

1.5 EcoBoost benzín 150 k / 110 kW 6st. Automatická převodovka
+
Sada Family
Sada Winter Plus
Sada Easy
Sada Xenon
Sada Assist 3
Sada Audio 10
Obvodový alarm s prostorovým čidlem
Adaptivní tempomat (ACC)
Aktivní parkovací asistent
Zadní parkovací kamera
Sada Sedadla
Ocelová minirezerva
Dělící síť za zadní sedadla
Prodloužená záruka Ford Protect
Tažné zařízení - elektricky sklopné
17" x 7.0 kola z lehkých slitin Individual s 5x2 paprsky, pneu 215/50 R17
Metalický lak karoserie
a
Golf Variant Highline 1,4 TSI 110kW 7DSG
+
Adaptivní tempomat s funkcí Front Assist
Alarm s integrovaným nezávislým zdrojem
Bezklíčové odemykání Keyless Access
Bi-xenonové světlomety s LED diodami
Blind Spot Senzor + Lane Assist
Lane Assist & Dynamic Light Assist Plus (se čtením dopr. značek)
Park Assist + Parkpilot
Zpětná kamera "Rear Assist
PreCrash
Paket Zrcátka
Boční airbagy vzadu
Boční skla vzadu a zadní sklo zatmavené
Multif. 3ramenný volant v kůži vyhřívaný s pádly DSG
Navigace "Discover Media"
Telefonní rozhraní "Comfort"
Palubní počítač Premium
Volba profilu jízdy
Oddělení zavazadlového prostoru sítí
Prodloužená záruka 5 let/100.000 km
Sedadla ergoActive
Vyhřívané čelní sklo
Metalická barva - modrá Pacific metalíza
Tažné zařízení částečně manuálně sklopné
Manželce se víc líbí Golf...mě je to tak nějak jedno. Golf je takový usedlejší, FF zase příjemně agresivnější...
Cenu do toho nepromítám. Je tam výrazný rozdíl v ceně ve prospěch FF, ale při využití financování vyjde nakonec Golf levněji (úrok x bez úroku)
-
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 26.04.2015 12:15
Re: koupe FF3 poFL
Díky za upozornění - návod jsem neměl čas studovat. Potom je to tedy dobré...Miri píše:Pavel77: parádně popsané zkušenosti z testu.
Jen bych doplnil k hlasovému ovládání, že se dá přepnout na "advanced" mode kdy už se Tě neptá na každé potvrzení. Nastavuje se v menu:
Je to určitě zajímavá hračka, ale používat stejně asi nebudu...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti