blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Pokud si to nehodil o zub jinam, tak rozvody budou OK. Pokud by byly hodně blbě, tak si myslím, že by to hlásila diagnostika protože by neseděla synchronizace klika - vačka.
Udělej přepadovej test a budeš moudřejší.... Kolik to má mít najeto?
Udělej přepadovej test a budeš moudřejší.... Kolik to má mít najeto?
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13485
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Si si tym isty? Lebo na benzine nic nehlasi, ani ked sa stretnu piesty s ventilmi 

- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
U VW TDI dokážu diagnostikou vyčíst o kolik stupňů se klika s vačkou rozchází. Vačkový kolo je na náboji na náboji v určitým rozsahu otočný - co umožňujou oválný díry pro tři upevňovací šrouby. I když uděláš rozvody na přípravky, většinou tam přesná nula nepadne, ale při kontrole diagnostikou ji lze nastavit.
U 1,8 TDCI máš správně při rozvodech stáhnout vačkový kolo z kužele, vačku zaaretovat pravítkem a kliku opřít o kolík a pak vačku dotáhnout. TDCI má čidlo vačkovýho hřídele, takže by tato informace měla být k dispozici. Je ale fakt, že u VW TDI má přesná synchronizace větší vliv na chod motoru protože vačková hřídel ovládá i vstřikovací jednotky.
Foki snad napíše jestli to jde na diag. vyčíst....
U 1,8 TDCI máš správně při rozvodech stáhnout vačkový kolo z kužele, vačku zaaretovat pravítkem a kliku opřít o kolík a pak vačku dotáhnout. TDCI má čidlo vačkovýho hřídele, takže by tato informace měla být k dispozici. Je ale fakt, že u VW TDI má přesná synchronizace větší vliv na chod motoru protože vačková hřídel ovládá i vstřikovací jednotky.
Foki snad napíše jestli to jde na diag. vyčíst....
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
tady to mam pocit zjistit nejde
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- abraham47
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 12.02.2015 19:28
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Tak k tomu testu jsem se ještě nedostal ale myslim si že je to samé když jsem se podíval přes diagnostiku na to kolik davaji vstřiky, takže: 1. 0,75; 2. -0,75; 3. 0,33; 4. -0,33 nevim přesně ty hodnoty ale bylo to nějak takhle, prostě 1. a 2. dává víc jak 3. a 4.
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
To není to samé....
Přes diag. jsi vyčetl korekční množství, který musí řj. přidávat aby motor běžel hladce.
Přepadový množství paliva je něco jinýho a s korekcemi nemusí moc souviset. Nech udělat baňkový test a budeš mít jasno jestli utíká tlak vstřikama, nebo samo čerpadlo samo není schopno dát dotatečný množství nafty.
Přes diag. jsi vyčetl korekční množství, který musí řj. přidávat aby motor běžel hladce.
Přepadový množství paliva je něco jinýho a s korekcemi nemusí moc souviset. Nech udělat baňkový test a budeš mít jasno jestli utíká tlak vstřikama, nebo samo čerpadlo samo není schopno dát dotatečný množství nafty.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- abraham47
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 12.02.2015 19:28
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Tak jsem udelal ten test a tady je vysledek
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
A máš hned jasno. První vstřik pouští do přepadu dvojnásobný množství nafty. A ten třetí je taky slabší....
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- abraham47
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 12.02.2015 19:28
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Takže udělat repas 1. a 3. vstřiku a jak poznam kdyby to bylo čerpadlo ?
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Hlavně to chce nechat prověřit jestli v systému nekoluje kovový otěr. Hlavně kvůli němu totiž dochází k opotřebování mechanismu vstřikovače a následných jejich nadměrných přepadů.
Pokud naslepo necháš zrepasovat ty dva vstřiky a v systému kovový otěr bude, závada se velmi rychle vrátí.
Pokud naslepo necháš zrepasovat ty dva vstřiky a v systému kovový otěr bude, závada se velmi rychle vrátí.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- abraham47
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 12.02.2015 19:28
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
A mohu si to zjistit sám popř jak ? Ve filtru byla voda a docela dost bordelu když jsem ho nedavno měnil a dival se či tam něco je byla tam čistá nafta.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
vzit filtr , vylit a projet ho magnetem jestli se na nej neco nachyta . pak dat original delphi
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 21.08.2014 12:34
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Mám podobný problém, padání do nouzového režimu a blikání kontrolky žhavení. Zjistil jsem že se to děje především když je plná nádrž. Vzhledem k tomu že jsem nechal již vyměnit kde co kolem motoru a mechanici již nevěděli co, tak jsem se rozhodl zapojit selský rozum a po natankování jsem nachal nezašroubované víko od nádrže. A od té doby se již TATO ZÁVADA NEPROJEVILA. Celý problém je podle mne v ucpaném odvětrávání nádrže. Třeba to někomu také pomůže než tam začne měnit všechno možné!!!!!
- abraham47
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 12.02.2015 19:28
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Tak jsem poslal vstřiky na zkušebku a jsou v čoudu dali mi na výběr jestli udělat celkovej repas za 19 000 nebo opravit co je tam v čoudu mam takovy pocit že tam je něco vydřenyho že tam byla špatná nafta (česká nafta no...) za 13 000 tak snad budu mít nějakej ten pátek klid
- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Přečetl jsem, nooo abych byl upřímnej 80% tohodle vlákna a jsem trochu v rozpacích.
Mám porblém, v létě to bylo častější cca 1-2x za měsíc a teď tak 3 měsíce klid až do těď , že mi auto
spadne do nouzáku a bliká žhavení, auto jede, dá se sním udržet rychlost i trochu zrychlovat.
A když vypnu zapnu tak jede normálně. Stává se mi to, když přidám plyn a ono to skoro nic neudělá, tak si pak všimnu blikajícího žhavení. Auto nehulí, neklape, podle mě chod motoru dobrý.
Co to může být? Na diag jsem ještě nebyl, protože jsem myslel, že to už nějak zmizelo, ale dneska do práce se to objevilo znova.
Díky moc.
Mám porblém, v létě to bylo častější cca 1-2x za měsíc a teď tak 3 měsíce klid až do těď , že mi auto
spadne do nouzáku a bliká žhavení, auto jede, dá se sním udržet rychlost i trochu zrychlovat.
A když vypnu zapnu tak jede normálně. Stává se mi to, když přidám plyn a ono to skoro nic neudělá, tak si pak všimnu blikajícího žhavení. Auto nehulí, neklape, podle mě chod motoru dobrý.
Co to může být? Na diag jsem ještě nebyl, protože jsem myslel, že to už nějak zmizelo, ale dneska do práce se to objevilo znova.
Díky moc.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti