
POdobně na to šel Scout, Allroad a podobný auta...
V porovnání s "modelkou" vypadá celkem mohutně



Tak jak jseš na tom s těmi úpravami , je něco nového?4100 píše:Tak díky pánové, nasadili jste mi pořádného brouka do hlavy... zbývají mi dvě řešení - začít to řešit s autorizovanou firmou (pokud půjdu do nerez trubek), anebo vymyslet sadu plastových doplňků ve stylu SUV, které jsou mimochodem v současnosti u aut typu crossover víc IN... Uvidíme, jak řekl slepý... A nenašel by se ochotný dizajnér, co by to nakreslil? Se zhotovením nemám problém!
Taky to chci podložkama zvednout a pak nějakej plastík kolem nárazníků.Jako je třeba na Oktávku,ten by měl mít TUV a přizpůsobit ho. Ale to je jen kosmetika i když pro mě lákavá.4100 píše:Stydím se, ale nic... Věnoval jsem léto mým druhým koníčkúm - létání a člunům. To počasí k tomu víc nabádalo, ale myšlenku nezavrhávám - volím cestu v pořadí: - přizvednutí podložkama o 2cm, plast. lemy prahů a náběhů na obou náraznících a nějaké přisvětlení. Po vinobraní začnu... když utržím...
Zvýšení o 2cm,změní zhorší jízdní vlastnosti snad jen nepatrně,zvýšení pomocí pneumatik asi nebude v pořádku s techničákem a tachometrem pokud se nemýlím? Navíc by šlo pomocí snížení ET vytáhnou kola do stran.Boban píše:Tak sem to trochu pročet a nestačím se divit, vím, že nepatrný zvýšení u auta lze provézt, ale neni to až tak uplně bez problémů, jak píšeš o žehličkách, auto se snižuje z důvodu snížení těžiště a tím pádem lepší jízdní vlastnosti. Myslím, že uplně stejně jak ti zvednou auto podložky pod pružiny ti to zvedne větší pneu, ovšem jízdní vlastnosti se asi zhorší stejně, ty kroužky na zvýšení se dávají právě na ty žehličky a povětšinou na zadek.Jinak škodovka když dělala první zvýšení na koktávce museli prodloužit poloosy, bůh vý proč.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host