
startování studeného motoru 2.0 TDCi
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Ale panove, ta prihradka na 1.5l petku je super. Bohuzel dokud ji jednou v aute mit nebudete nedokazete to ocenit. Paradoxem je, ze to ma snad jen OC v superbu uz neni 

Naposledy upravil(a) kiblik dne 21.04.2015 11:31, celkem upraveno 1 x.
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Prihradka na lahev je super, hlavne pro lidi, co v aute pracujou.
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13483
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Pocas jazdy pit z 1,5l flase je podla mna nebezpecne. Na cestu nosim 0.5l, max 0.7l. Aj tak nesoferujem 5 hodin bez prestavky. A take mnozstvo vody mi staci do 400km/4hod aj v lete.
Na sluzobakoch su vselijake priehradky. Takze v aute ju mavam, ale napriek tvojmu tvrdeniu stale ju neocenujem.
Poprosim vysvetlit pouzitie tej priehradky.
Na sluzobakoch su vselijake priehradky. Takze v aute ju mavam, ale napriek tvojmu tvrdeniu stale ju neocenujem.
Poprosim vysvetlit pouzitie tej priehradky.
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Nesmis pit vodu v zatacce pri 160kmh, to da rozum ne? A pak to nebezpecne opravdu neni
.
Vyhodou je, ze se to stama dobre vyndava i vraci a mas to hned po ruce a vubec ti to nezavazi protoze je to pod urovni vsech ovladacich prvku. Nemusis tu flasku nahanet za jizdy rukou na podlaze za sedadlem nebo na vedlejsim sedadle jako v jinych autech. Treba ve FF2 mam sice drzak na kafe na stredovym tunelu pred operkou a jde do nej dat tak maximalne mala 0.5l lahev ale stejne, kazda ta flaska je tak vysoka, ze mi pri razeni zavazi. To by musela byt tak flaska pro mimina, aby to netrcelo do prostoru, kde pravidelne presouvas ruku z operky na radici paku. Tyhle prihradky jsou proste jenom na kafe. Nic jinyho se tam nevleze.
A kdyz to das nekam jinam treba mezi sedacku a dvere tak to zavazi a je to jen provizorni a tady teprve to muze byt i nebezpecny. Predstav si jak ti pri havarce lita v kabine 1,5kg flaska a mlati vsechno okolo do kebule.
Nic moc ze

Vyhodou je, ze se to stama dobre vyndava i vraci a mas to hned po ruce a vubec ti to nezavazi protoze je to pod urovni vsech ovladacich prvku. Nemusis tu flasku nahanet za jizdy rukou na podlaze za sedadlem nebo na vedlejsim sedadle jako v jinych autech. Treba ve FF2 mam sice drzak na kafe na stredovym tunelu pred operkou a jde do nej dat tak maximalne mala 0.5l lahev ale stejne, kazda ta flaska je tak vysoka, ze mi pri razeni zavazi. To by musela byt tak flaska pro mimina, aby to netrcelo do prostoru, kde pravidelne presouvas ruku z operky na radici paku. Tyhle prihradky jsou proste jenom na kafe. Nic jinyho se tam nevleze.
A kdyz to das nekam jinam treba mezi sedacku a dvere tak to zavazi a je to jen provizorni a tady teprve to muze byt i nebezpecny. Predstav si jak ti pri havarce lita v kabine 1,5kg flaska a mlati vsechno okolo do kebule.
Nic moc ze

KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
A k čemu je ta přihrádka dobrá při startování studeného TDCi? 

FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Oukej kluci, dost OT
))

2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13483
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
kiblik: A z tej priehradky ta 1.5l flasa nevyleti? 1.5l flasa sa dobre drzi v jednej ruke a pije sa z nej pocas jazdy? 0.5-0.7l mi vojde do priehradky vo dverach. Tam nezavadzia, je po ruke. Ked pijem z mensej flase, lepsie sa drzi jednou rukou a nebrani mi vo vyhlade, ked pijem.
Ok. Takze zmysel toho nie je teda ziadny.
Dobre, koniec OT
Ok. Takze zmysel toho nie je teda ziadny.
Dobre, koniec OT

- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Nevyleti protoze je to udelany tak aby tam fest drzela.
Ok,konec.
Ok,konec.
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 31.07.2023 17:04
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Zdravím,
Mám zase problém se svojí plechovku (ff2, 1.8. TDCi, 85kw). Při teplotách okolo nuly špatně startuje. Chytí skoro hned, chcípne takhle 2* nebo 3* dle teploty a u toho bílej kouř smrdící naftou. Pak chytne, pár vteřin kolísají otáčky (délka zas podle teploty) a pak vše úplně v pohodě. Jede naprosto v poho, jde za plynem, nekouří.
Vyměněny a přeměřeny svíčky. Na diag žádná závada.
Vstřiky?
Celé vlákno jsem přečetl ale o moc chytřejší z toho nejsem. Čidlo teploty sání ukazuje správně, tlak v railu taky vypadal při startu ok, ale ještě jednou zkusím kouknout zítra.
Auto denně jezdí, problém se starty se děje po stání delším než cca 5h, jinak chytá hned.
Mám zase problém se svojí plechovku (ff2, 1.8. TDCi, 85kw). Při teplotách okolo nuly špatně startuje. Chytí skoro hned, chcípne takhle 2* nebo 3* dle teploty a u toho bílej kouř smrdící naftou. Pak chytne, pár vteřin kolísají otáčky (délka zas podle teploty) a pak vše úplně v pohodě. Jede naprosto v poho, jde za plynem, nekouří.
Vyměněny a přeměřeny svíčky. Na diag žádná závada.
Vstřiky?
Celé vlákno jsem přečetl ale o moc chytřejší z toho nejsem. Čidlo teploty sání ukazuje správně, tlak v railu taky vypadal při startu ok, ale ještě jednou zkusím kouknout zítra.
Auto denně jezdí, problém se starty se děje po stání delším než cca 5h, jinak chytá hned.
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 31.07.2023 17:04
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Zdravím,
Problém stále trvá, proběhla další návštěva servisu, auto prý dělá vše jak má. Žhavení v pohodě, tlak v pohodě, baterka v pohodě. Dnes při +1 start na druhý pokus s bílým dýmem. Po startu chvilka klepání, uklidnění a pak pohoda, žádný problém.
Nějaká rada, krom toho hodit to ze skály?
Problém stále trvá, proběhla další návštěva servisu, auto prý dělá vše jak má. Žhavení v pohodě, tlak v pohodě, baterka v pohodě. Dnes při +1 start na druhý pokus s bílým dýmem. Po startu chvilka klepání, uklidnění a pak pohoda, žádný problém.
Nějaká rada, krom toho hodit to ze skály?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host