Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re:

Příspěvek od kiblik » 08.04.2015 14:58

Nonid píše:Mozna proto, jak je to ultrapohodlny auto, tak hodej tempik a neresej. Je holt videt, ze jsi s tim nikdy nemel tu cest :)
Jinak stano, foki: Tohle proste nektery lidi nepochopej. Jak takovy ty radoby feministky, co by chtely delat na stavbe ale zvedat bremena jenom do x kg a dostavat zaplaceno stejne jako chlap, kterej dela s trikrat tezsima vecma :totlsmile:
No nejel no, ale dokud do toho nedaj poradny baterky, aby to ujelo 1000km na jedno nabiti, tak stim jezdit stejne nechci.

Nevim kolik je to presne (nevlastnim to) ale v maximalnim ecomodu (90km/h) to dle specifikace ujede +/-400km a to jen stou jejich nejsilnejsi baterkou. Pokud stim pojedes normalne jako se spalovakem budes razem na 300km, pokud budes muset topit,svitit a pustis si muziku ujedes max.200km a mene.......tomu nerikam moc pohodove svezeni, kdyz kazde 2 hodiny jizdy musim dobijet baterku v podlaze

Daleko lepsi je uchrochtanej diesl se snizenou spotrebou diky vykuchani DPF a zaslepeni EGR kterej da na jednu nadrz 900km a to muzu jet klidne 130-150kmh a predjizdtet, topit, poslouchat muziku dle libosti

Ale jinak ja "Tesle" fandim, vazne :wink:
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Re:

Příspěvek od foki » 08.04.2015 15:05

kiblik píše: kterej da na jednu nadrz 900km a to muzu jet klidne 130-150kmh a predjizdtet, topit, poslouchat muziku dle libosti
ja dal 1100km na nadrz a DPF mam a ani mi tam nevadi .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13439
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od miki21 » 08.04.2015 15:43

Měřil někdy někdo co za sajrajt vyletí z dpf, když se vypaluje? :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13502
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od stano. » 08.04.2015 16:17

Mensi ako ten, co vleti do neho. Ktory by bez filtra isiel do vzduchu.

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od vita_k » 08.04.2015 18:45

takze nemeril
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od kiblik » 08.04.2015 19:08

Tak ale to si musel jezdit s hodne lehkou nohou.....
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Re:

Příspěvek od C-Maxis » 08.04.2015 19:58

kiblik píše: No nejel no, ale dokud do toho nedaj poradny baterky, aby to ujelo 1000km na jedno nabiti, tak stim jezdit stejne nechci.
......tomu nerikam moc pohodove svezeni, kdyz kazde 2 hodiny jizdy musim dobijet baterku v podlaze
Evidentně to není auto pro tebe, když jezdíš delší trasy.
Ale jestli někdo den co den najede do 150 km, navíc třeba v městském provozu, tak pak to neva, ne?
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2757
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Raada » 08.04.2015 21:49

Ja mam DPF a taky jsem uz najel od tankovani do tankovani 1085km. Pres 1000km neni problem ujet na jednu nadrz.

Jo a s Teslou jsem mel tu cest se svezt v USA. V Kalifornii jsou elektroauta hrozne popularni a jezdi jich tam spousta. Tesla S pri velmi intenzivnim a dynamickem pouzivani bez problemu vydrzi 250km. Zrychleni to ma diky plnemu kroutaku od nuly neskutecny a zarazi to do sedacky. Umi to stovku pod 5vterin. Ovladani je diky "dvema tabletum" ve stredovy casti a tim, ze je to vse dotykovy tak se da dohrat nove ovladani nejake veci v aute. Tesla je super auto. V LA jsem videl Tesel S kazdej den minimalne 20 + nepocitane hybridu. Treba Porsche Cayene :-).

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13502
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od stano. » 08.04.2015 22:00

kiblik píše:Nevim proc ale pokazde, kdyz potkam na D1 "Teslu" mi nejak nestaci.....
Myslis tych 329koni v zakladnom modeli a zrychlenie 0-100 za 5.2 sekundy? Hej, to ti urcite nestacil :D

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5755
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Stanley_vy » 08.04.2015 22:04

Daleko lepsi je uchrochtanej diesl se snizenou spotrebou diky vykuchani DPF a zaslepeni EGR kterej da na jednu nadrz 900km a to muzu jet klidne 130-150kmh a predjizdtet, topit, poslouchat muziku dle libosti
Budu muset zajet do servisu, aby se mi mrkli, zda tam ten DPF opravu je. Už 100t km jezdím, přes 900km na nádrž najedu, topím, poslouchám muziku. Nikdy by mě nenapadlo, že je něco špatně... :shocked:

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od kiblik » 08.04.2015 22:43

No vidite pani motoristi, ve jmenu zla zvaneho DPF uz hajite i elektromobily :dih: ale nebojte se jejich cas prijde co nevidet.......do 10 let zkonci diesel v osobnich autech, za dalsich 20let uz budou svetu vadit i ty pidi turbo benziny (kde 3valece bude opravdu mnoho) a pak prijde jejich cas a "Tesla" nam to ukaze

Za 30let se ztrojnasobi kapacta baterii a muzem si to vesele brouzdat po dalnicich s ohlusujicim revem motoru, ktery se bude linout uz jen z repraku ve dverich :totlsmile: a venku bude slyset jen bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Zrychleni ma docela dobry ale myslim, ze pro dalkove trasy zacnou teslu brzo vybavovat benzinovyou elktrocentralou umistenym v kufru nebo na vozejcku na taznym :lol: a budou tomu rikat velkoryse " range extender" 8O.

Priznavam do mesta to neni spatny

Jo ale jen tak mimochodem to auto stoji 2 500 000Kc a ujede 250km, focus3 stoji 500 000Kc a ujede 1000km
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13502
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od stano. » 08.04.2015 22:48

Komfortom to neprirovnavaj k focusu 3, ale BMW 7 alebo Mercedesu S.

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Giggo » 09.04.2015 09:28

Slid píše:Giggo: ale zdravi si nejmenoval ani jednou? Proc?
V jaky souvislosti jsem jej mel zminovat?
Psal jsem co vidim za pozitiva nebo proc jsem si to auto koupil... nic z toho nesouviselo se zdravim.

Foki Ano psal jsem par pozitiv. Negativum vidim riziko mozne pokuty v DE a A. Dalsi negativa v rychlosti nevidim, ale urcite se najdou stejne jako dalsi pozitiva.

Tu se nekteri lidi desi co leze z vyfuku ja ne.
Nemyslim to zle, ale kdybych se mel desit co leze obecne z vyfuků nevylezu bez kyslikovyho pristroje ven.
Kdybych se mel desit co plodiny a zvirata pojmou nesmel bych jist.
Kdybych se desil co nam dela s mozkem elektromagneticky zareni nemel bych mikrovlnku, wifi router pod posteli, telefon na stole ... a mel bych hlavu v olovenym platu.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Uživatelský avatar
Slid
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 858
Registrován: 27.07.2011 16:33
Bydliště: Praha / Semily
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Slid » 09.04.2015 09:49

Presne tak, uz venku dychame tolik sajrajtu, cpeme se nekvalitnim jidlem,atd.... ale hodl musime zacit u sebe. A pokud vedome vypoustis velmi jemne prachove castice z vyfuku, jen proto ze ti DPF vadi, je proste dle me jen totalni bezohlednost. A nejake riziko pokuty by snad melo byt v zebricku hodnot az nekde na konci. Ale hold kazdy to mame jine, pro nekoho je zdravi az na poslednim miste.
Mondeo, 2.0 TDCi 85kW, combi, r.v. 12/2006, EURO 4 + DPF, Futura X, Webasto

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Giggo » 09.04.2015 10:42

Ano mas pravdu v tom co pises, pod to bych se i podepsal.

Hold kazdej mame sve stinne stranky a veci co neresime.
Nekdo neresi babicku co spadne na prechode, v klidu jde dal, ale zase je treba totalni ekolog ma elektro auto recykluje atd.
Nekdo pomuze babicce, tridi odpad ale presto si kuchne z auta DPF.
A nekdo ...
Je toho spousta co kazdej delame "spatne, v neprospech lidstva" jsme tedy vsichni spatni lide?
prikladu bysme mohli napsat cca 6 000 000 000

To uz muzeme diskutovat jinde.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů