Filtr pev.částic tdci+emise od str162
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Cigani kradnu, politici kradnu, budem aj ja kradnut. A neprestanem, pokym nezavru tych ostatnych.
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Vzdyt ten FF2 bez filtru vubec nekouri.....ja videl oblacek jen kdyz sem couval do kopce a otevrel sem si pritom dvere, jinak je to jako skoda greenline ( Henline ) 

KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
neni k tomu moc co dodat. Proc se nesrovnavat se sousedy/kamarady/znamymi. S cim pak tedy? Jen s tim, co po nas EU/stat chce?
Prislo by vam stano, foki spravne, ze treba by prisel zakon ze od noveho roku musi byt vsechny auta na elektriku, zatimco vsechno ostatni starsi muze jezdit dal bez omezeni? Me by to treba spravne neprislo. Ale takto to v extremu prakticky je.
Jsme z poloviny v 1984, slepe verite zakonum/narizenim/regulacim at stoji treba za to, za co stoji. Ale kazdy to asi vidi jinak. Uz radej nebudu ot, nebo dostanu banan, i kdyz jako opice bych si smlsnul.
Prislo by vam stano, foki spravne, ze treba by prisel zakon ze od noveho roku musi byt vsechny auta na elektriku, zatimco vsechno ostatni starsi muze jezdit dal bez omezeni? Me by to treba spravne neprislo. Ale takto to v extremu prakticky je.
Jsme z poloviny v 1984, slepe verite zakonum/narizenim/regulacim at stoji treba za to, za co stoji. Ale kazdy to asi vidi jinak. Uz radej nebudu ot, nebo dostanu banan, i kdyz jako opice bych si smlsnul.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
stano : 

Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
nova auta musi mit hlidani tlaku , nova auta musi mit napln klimy xyz1234 ( nebo jak se to jmenuje ) a naplneni bude stat kolem 10t kc a tech veci je stale vic
stara auta jedou na R134 a hlidani tlaku mit nemusi .
ale pokud bylo neco schvaleno tak jak to bylo schvaleno tak by to melo byt v takovem stavu aby to splnovalo normy ktere byly platne v dobe schvaleni . nikdo po tobe nebude chtit aby jsi mel klimu naplnenou tim novym mediem a mel mereni tlaku v pneu , protoze pro tvuj vuz to nebylo povinne v dobe schvaleni . pokud nové auto bude muset byt na elektriku tak hold si koupim nove elektro i kdyz nekteri budou jezdit stale na benzin a naftu ale kazde auto jednou dojezdi bud tim ze bude zrezle na papir nebo diky nehode nebo se majiteli jeho povoz uz nebude rentovat a pujde na vrakoviste s tim ze jeho dalsi bude treba tebou zminovany elektromobil
stara auta jedou na R134 a hlidani tlaku mit nemusi .
ale pokud bylo neco schvaleno tak jak to bylo schvaleno tak by to melo byt v takovem stavu aby to splnovalo normy ktere byly platne v dobe schvaleni . nikdo po tobe nebude chtit aby jsi mel klimu naplnenou tim novym mediem a mel mereni tlaku v pneu , protoze pro tvuj vuz to nebylo povinne v dobe schvaleni . pokud nové auto bude muset byt na elektriku tak hold si koupim nove elektro i kdyz nekteri budou jezdit stale na benzin a naftu ale kazde auto jednou dojezdi bud tim ze bude zrezle na papir nebo diky nehode nebo se majiteli jeho povoz uz nebude rentovat a pujde na vrakoviste s tim ze jeho dalsi bude treba tebou zminovany elektromobil
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Nevim proc ale pokazde, kdyz potkam na D1 "Teslu" mi nejak nestaci.....Mozna se majitele kochaji krajinou, mozna se strachuji o vypujcene auto ze 2mil ,mozna a nejspise ale jen setri baterky aby dojeli alespon k nejblizsi ....
pardon zastrcce 


KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Mozna proto, jak je to ultrapohodlny auto, tak hodej tempik a neresej. Je holt videt, ze jsi s tim nikdy nemel tu cest 
Jinak stano, foki: Tohle proste nektery lidi nepochopej. Jak takovy ty radoby feministky, co by chtely delat na stavbe ale zvedat bremena jenom do x kg a dostavat zaplaceno stejne jako chlap, kterej dela s trikrat tezsima vecma

Jinak stano, foki: Tohle proste nektery lidi nepochopej. Jak takovy ty radoby feministky, co by chtely delat na stavbe ale zvedat bremena jenom do x kg a dostavat zaplaceno stejne jako chlap, kterej dela s trikrat tezsima vecma

Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13439
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Celá slavná EU už schvílila tolik kokotin a nesmyslů a norem, že se tady z toho za chvíli posereme.foki píše: ale pokud bylo neco schvaleno tak jak to bylo schvaleno tak by to melo byt v takovem stavu aby to splnovalo normy ktere byly platne v dobe schvaleni .
Schválí normu, kolik můžeš použít toaletního papíru a pokud Ti to nestačí, tak si zbytek rozmaž po zádech. Samo, že to šetří lesy a je to dostatečně eco. Stejné to je s používáním biosložek a dalších věcí... taky to někdo schválil. Necháme si srát na hlavy a dokonce jim to i žereme a jsme jeden proti druhému.
Pro mně je k tomuto tématu směrodatný tenhle článek http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013053102 a zatím mně nic nepřesvědčilo o opaku.

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Tvoje auto bolo vyrobene z DPF a DPF tam ma byt. Takze to neporovnavaj s tym, ze by zrazu zakazali prevadzku cohokolvek ineho ako elektromobilov.vita_k píše:Prislo by vam stano, foki spravne, ze treba by prisel zakon ze od noveho roku musi byt vsechny auta na elektriku, zatimco vsechno ostatni starsi muze jezdit dal bez omezeni? Me by to treba spravne neprislo. Ale takto to v extremu prakticky je.
Jsme z poloviny v 1984, slepe verite zakonum/narizenim/regulacim at stoji treba za to, za co stoji. Ale kazdy to asi vidi jinak. Uz radej nebudu ot, nebo dostanu banan, i kdyz jako opice bych si smlsnul.
Takisto ako je zakazane na auto si namontovat 22" kolesa, alebo si dat dozadu kridlo ala policka na knihy, tak je zakazane sahat do vyfukovej sustavy.
Ja nehovorim, ze vsetky pravidla su dobre. A slepo im neverim. Za niektore nariadenia by si ti obleckovi blbci zasluzili zavesit za organy do prievanu. Ale ked k tomu bude kazdy pristupovat ako ty, tak co tu budeme mat? Ze srat na zakony, srat na pravidla, mozem si robit co chcem. Uz teraz tu mame bananistan. Dalsi level je co? Cista anarchia? Tak ked vyjdes pred barak a niekto ta postreli/zastreli nelegalne drzanou zbranou... Ved co, naco by dodrziaval regulacie?
Ale darmo ti tu dalej argumentovat. Ty si presvedceny o svojej pravde a budes si ju obhajovat nelogickymi zvratmi a argumentami ako vyssie.
Inak v podstate suhlasim s ostanymi fokim a nonidom.
A este k mikimu: Ked uz vymysleli debilne regulacie na spotrebu, treba zvysovat vstrekovacie a kompresne tlaky. Tym padom vznikaju mensie a mensie sadze, ktore su ovela skodlivejsie, ako tie zo straych naftakov. Preto "vedlajsim efektom" su DPF filtre. Ze je to dalsia vec, ktoru treba platit je fakt.
Tak nepindajte na DPF filtre. A na vymiznutie atmosferickych benzinov, nahradenim za turbomlynceky. Nadavajte na EU regulacie na spotrebu aut.
Zas si uvedomte, ze nemusite robit kazdych 8t km nastavenie vole ventilov a kazdych 20t km generalku hlavy ako na starych skodovkach. Tak sa pre zmenu sypu peniaze do takychto blbosti.
- Giggo
- Zkušený
- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
At tu chudak vita_k není pranýřován sám, též zdůrazním jak nemám rád DPF 
Napsal bych o tom klidně sáhodlouhej elaborát proč DPF si dovolím vyndat a proč jej nesnáším, ale sjetý kola si nedovolím mít ...
Nicméně přiznám barvu v tom, že je to nelegální zásah z hlediska zákoného rámce. Takže všechna rizika s tím související nesu já.
DPF je fuj, porušovat zákony je fuj.
Přesto přirovnat to k nelegálnímu držení zbraně mi přijde extrém. To je jako bych Tě chtěl zavřít že jedeš 91kmh mimo obec přitom je tu max 90tka .. a nač vůbec mít auta jezdící rychlej než 130, když po dálnici více nesmíme?
Pro zajimavost, co mě přineslo za pozitiva vyndání DPF:
1. Nižší spotřeba
2. Neřeším kdy běží regenerace (v zimě ochlazovala sahara motor, já byl takovej blázen, že když běžela jel sem raděj dál než abych motor vypnul)
3. Nezanáší se DPF (takže chcu-li přeparkovat 100m auto netlačím jej, ale v klidu nastartuju)
4. Mohl sem si auto chipnout (chip na DPF by zvyšoval zanášení)
5. Přestal jsem se hrozit krátkejch tras

Napsal bych o tom klidně sáhodlouhej elaborát proč DPF si dovolím vyndat a proč jej nesnáším, ale sjetý kola si nedovolím mít ...
Nicméně přiznám barvu v tom, že je to nelegální zásah z hlediska zákoného rámce. Takže všechna rizika s tím související nesu já.
DPF je fuj, porušovat zákony je fuj.
Přesto přirovnat to k nelegálnímu držení zbraně mi přijde extrém. To je jako bych Tě chtěl zavřít že jedeš 91kmh mimo obec přitom je tu max 90tka .. a nač vůbec mít auta jezdící rychlej než 130, když po dálnici více nesmíme?
Pro zajimavost, co mě přineslo za pozitiva vyndání DPF:
1. Nižší spotřeba
2. Neřeším kdy běží regenerace (v zimě ochlazovala sahara motor, já byl takovej blázen, že když běžela jel sem raděj dál než abych motor vypnul)
3. Nezanáší se DPF (takže chcu-li přeparkovat 100m auto netlačím jej, ale v klidu nastartuju)
4. Mohl sem si auto chipnout (chip na DPF by zvyšoval zanášení)
5. Přestal jsem se hrozit krátkejch tras
Naposledy upravil(a) Giggo dne 08.04.2015 11:53, celkem upraveno 1 x.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
ja bych tu mohl omilat porad dokola, co je zrejme i z clanku na dfenz, ale:
je to marny, je to marny, je to marny, je to marny, je to marny, je to marny, je to marny, je to marny, je to marny, je to marny. Tak uz me to nebavi.
kazdopadne diky za podporu. Jak to ze mels vlastne na stk tak malou kourivost?
je to marny, je to marny, je to marny, je to marny, je to marny, je to marny, je to marny, je to marny, je to marny, je to marny. Tak uz me to nebavi.
kazdopadne diky za podporu. Jak to ze mels vlastne na stk tak malou kourivost?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Presne tak. Je to marne. Neviem naco ste si take auta kupovali.
- Giggo
- Zkušený
- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
stano. nechcu zabredat do diskuzi .. 
Proc sem to koupil: libilo se mi, chtel sem 80kW, o DPF sem vedel - neprekazelo mi, chtel sem diesel, jezdil sem z 95% dalnice a jen dlouhy trasy.
btw. ja DPF vyndal v dobe kdy bylo stale plne funkcni .. jen protoze se mi nelibilo (zjistil sem jak vypada a co dela) s tim, ze jsem jezdil trasy co jsem jezdil mohlo fungovat teoreticky jeste hodne dlouho, protoze sem vypaloval fest a jezdil dalky.
Vedet co vim dnes sel bych do FF I. 1.8 diesela
V FF II. bud 2.0 benzin nebo nafta.

Proc sem to koupil: libilo se mi, chtel sem 80kW, o DPF sem vedel - neprekazelo mi, chtel sem diesel, jezdil sem z 95% dalnice a jen dlouhy trasy.
btw. ja DPF vyndal v dobe kdy bylo stale plne funkcni .. jen protoze se mi nelibilo (zjistil sem jak vypada a co dela) s tim, ze jsem jezdil trasy co jsem jezdil mohlo fungovat teoreticky jeste hodne dlouho, protoze sem vypaloval fest a jezdil dalky.
Vedet co vim dnes sel bych do FF I. 1.8 diesela
V FF II. bud 2.0 benzin nebo nafta.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
- Slid
- Pokročilý
- Příspěvky: 858
- Registrován: 27.07.2011 16:33
- Bydliště: Praha / Semily
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Giggo: ale zdravi si nejmenoval ani jednou? Proc?
Mondeo, 2.0 TDCi 85kW, combi, r.v. 12/2006, EURO 4 + DPF, Futura X, Webasto
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
protoze to je negativum a on vidi jen pozitivaSlid píše:Giggo: ale zdravi si nejmenoval ani jednou? Proc?

Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host