Příspěvek
od ballu » 07.02.2015 11:02
To je Bomba "Na silnicích nejméně smrtelných nehod od roku 1970 " za 50 let se to konečně podařilo a přitom :
V dědině se jezdilo 60km/hod a po 22 hod 90 km/hod nyní dvacet let 50km/hod 24 hod deně
Mimo obec se jezdilo 90 km/hod , tak jako nyní
Na dálnici bylo povoleno 110km/hod, nějaký rok zpět to dali na 130 km/hod
Tak si kladu otázku, co se vlastně za těch padesát let podařilo. Navyšování hustoty dopravy bylo postupné, tak i postupně se mohla uvádět i opatření pro snižování nehod. Přichází nové výzkumné poznatky, o deformačních zónách , vacích, vše se uvádí do výroby pro co největší bezpečnost vozidla. Brzdy a jejich asistenti zastaví vozidlo na poloviční vzdálenosti jako v roce 1970, i nynější podvozky se nedají porovnat.
Úspěch - kulové, totální neschopnost našich vůdců smečky. Z policajtů má každý prdel , jejich autorita je na bodě "0". Když již nějakou aktivitu vyvinou, tak jdou na přetřes jestli to provedli v rámci manuálu. Když jo, sepíší bláboly na pár stránek "A4" a hajzla pustí, aby za 2 hodiny ho mohla další hlídka nahánět na druhé straně města ... fotr chodí se starostou na pivo, matka zase dává jako sekretářka nohy do praku předsedovi ODS ve městě.
A jsme zase na začátku, jak je možné, že při stejných rychlostech se to podařilo po 50 letech......
Závěrem: ti naši výzkumníci na ministersvech neudělali nic pro bezpečnost, maximálně okleštili životnost lékárničky a dalších blábolů. Za snížení smrťáků při několikanásobném navýšení dopravy jsme vděčni jen a jen výrobcům vozů
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V