
Ano, ano soudruzi, ale já nepíši o mechanické závadě /ventily, sedla, nutné seřízení na E85/ ale prožrání těsnění pod hlavou, kdy šel olej do vody. A za další , při montáži třeba kompletu termostatů, se používá 4 druhy gelů /x ještě koncentrace míchaného poměru/, které jsou předepsaný pro jednotlivý typ motorů a neexistuje ho při změně na montáži zaměnit , proč, to se někde dočtěte, aby to nebyla z mé strany fáma a blbost. Já celé hale - 6 montáží . Mercedes, Škoda , Audi, BMW.....šéfoval rok , tak vím moc dobře proč....
Synci tam E85 lili z ekonomického důvodu, študáci a ještě musím přidat že to odsralo i benzínové čerpadlo -
Ještě upozorňuji na mou poslední větu, " MŮŽE A NEMUSÍ" tak daleko jste nedočetli, myšleno na jednotlivé výrobce. To samé je i u olejů , ty nové oleje mohou narušit těsnění těch dvacet let starých motorů....