Bezklíčové startování
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: bezklicove startovani
jde to nastavit ze jednou macknes (nedrzis ) a startujes .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 19.10.2013 19:49
Re: bezklicove startovani
No právě mi nedává smysl, proč bych měl nejprve bez spojky mačkat startovací tlačítko kvůli "zapnutí zapalování" - sakra když už tam mám startování tlačítkem, tak ho chci jen zmáčknout nebo podržet a neřešit žhavení a podobné blbosti.
Uvidíme, jestli ještě někdo něco poradí. Zatím díky.
Uvidíme, jestli ještě někdo něco poradí. Zatím díky.
Ford Focus II Kombi, 2010, 1.6 TDCI 80 kW, Titanium
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6800
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: bezklicove startovani
Však tě nikdo nenutí abys to mačkal bez spojky... Mačkej se spojkou a budeš rovnou startovat 

Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 19.10.2013 19:49
Re: bezklicove startovani
Tak to celou dobu Dělám. Ale teď když se ochladilo a je potřeba žhavit (usuzuji z toho, že během startování svítila kontrolka žhavení), jsem očekával, že i když budu se spojkou držet startovací tlačítko, ke startování nedojde, dokud nebude nažhaveno. Takže se žhaví během točení startéru. Uvidíme, až se ještě více ochladí - třeba teprve potom to bude čekat.
Ford Focus II Kombi, 2010, 1.6 TDCI 80 kW, Titanium
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6800
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: bezklicove startovani
Aha, tak to je dost hloupý
.. Ale novější moduly to mají tak, že se jen zmáčkne, ani nedrží a auto si to řídí samo. Divím se, že to v 2010 ještě nemáš..

Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24542
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: bezklicove startovani
precti si uzivatelskou prirucku ... mas bez spojky stisknout/pustit tlacitko, pockat az zhasne kontrolka zhavicu a pak stistknout a drzet se seslapnutou spojkou dokud auto nenastartuje
MY2010 by mel uz umet to, ze sam pocka az skonci zhaveni, tj. sesplapnes spojku a stisknes/pustis tlacitko - auto si samo nazhavi a otoci starterem (celou dobu drzis spojku)
mozna to Tvoje auto umi, ale musi se v nem zmenit jeden parametr (original ford dealer to neumi)
MY2010 by mel uz umet to, ze sam pocka az skonci zhaveni, tj. sesplapnes spojku a stisknes/pustis tlacitko - auto si samo nazhavi a otoci starterem (celou dobu drzis spojku)
mozna to Tvoje auto umi, ale musi se v nem zmenit jeden parametr (original ford dealer to neumi)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6800
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: bezklicove startovani
Ještě přidám svou úpravu "Amatér plus"
Když nemáte celé bezklíčkové startování, můžete si tlačítko zapojit buď aby startovalo nebo aby svítilo. Obojí zároveň při neoriginálním zapojení fungovat nebude.
Pokud si podle návodu zapojíte tlačítko mezi pin 12 a 13 konektoru C111, budete startovat. Ale nebude podsvětlené. Originál je řešen jinak - spíná se zem a zem je v tlačítku společná i pro jeho podsvit. Pokud propojuji C111-12 a C111-13, propojuju napětí a zem pro podsvit mi chybí.
Originální zapojení tlačítka je tedy nevhodné a my chceme aby plnilo obě funkce. A jak na to? Tlačítko je zdvojené, jeden kontakt si půjčíme. Na tento přivedeme zem a propojíme na diodu. Kromě toho musíme na desce tlačítka ještě některé cesty přerušit...
Podsvit jsem vzal ze zásuvky - nevyužitý konektor zásuvky je ve svazku vedoucím k ovládání výhřevu oken atd. Ze zásuvky si můžete půjčit jak zem, tak originál podsvícení (tlačítko pak svítí, pokud svítí auto a podsvícení se ztlumuje nebo zvyšuje pomocí ovladače světel - jak jste zvyklí). Konektory pro zásuvku jsou dva. Jeden větší se dvěma piny (černá je zem), druhý jen s jedním pinem (oranžový) pro podsvit rámečku kolem zásuvky.
Pro startování používám piny 1 a 3 tlačítka, 6 je origo podsvit, ze 4 si udělám zem. Ze 4 z toho důvodu, že se to líp hodí, je to blíž u sebe pro úpravu. Schéma se mi nechtělo překreslovat, proto jsem na něm jen prohodil 3 a 4!
Původní schéma - podsvit, zdvojené tlačítko do modulu KVM a zem Úprava, když nemáme KVM a spínáme C111-12 a 13 - je nutno dát zem samostatně Takhle by to mělo vypadat A potom lze jak stratovat, tak svítit....
Když nemáte celé bezklíčkové startování, můžete si tlačítko zapojit buď aby startovalo nebo aby svítilo. Obojí zároveň při neoriginálním zapojení fungovat nebude.
Pokud si podle návodu zapojíte tlačítko mezi pin 12 a 13 konektoru C111, budete startovat. Ale nebude podsvětlené. Originál je řešen jinak - spíná se zem a zem je v tlačítku společná i pro jeho podsvit. Pokud propojuji C111-12 a C111-13, propojuju napětí a zem pro podsvit mi chybí.
Originální zapojení tlačítka je tedy nevhodné a my chceme aby plnilo obě funkce. A jak na to? Tlačítko je zdvojené, jeden kontakt si půjčíme. Na tento přivedeme zem a propojíme na diodu. Kromě toho musíme na desce tlačítka ještě některé cesty přerušit...
Podsvit jsem vzal ze zásuvky - nevyužitý konektor zásuvky je ve svazku vedoucím k ovládání výhřevu oken atd. Ze zásuvky si můžete půjčit jak zem, tak originál podsvícení (tlačítko pak svítí, pokud svítí auto a podsvícení se ztlumuje nebo zvyšuje pomocí ovladače světel - jak jste zvyklí). Konektory pro zásuvku jsou dva. Jeden větší se dvěma piny (černá je zem), druhý jen s jedním pinem (oranžový) pro podsvit rámečku kolem zásuvky.
Pro startování používám piny 1 a 3 tlačítka, 6 je origo podsvit, ze 4 si udělám zem. Ze 4 z toho důvodu, že se to líp hodí, je to blíž u sebe pro úpravu. Schéma se mi nechtělo překreslovat, proto jsem na něm jen prohodil 3 a 4!
Původní schéma - podsvit, zdvojené tlačítko do modulu KVM a zem Úprava, když nemáme KVM a spínáme C111-12 a 13 - je nutno dát zem samostatně Takhle by to mělo vypadat A potom lze jak stratovat, tak svítit....
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: bezklicove startovani
No pěkně sis s tím pohrál
Ani jsem netušil, že se to dá takto rozebrat 


2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- tommula
- Zkušený
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 05.11.2013 13:28
- Bydliště: Zlín
Re: bezklicove startovani
Daval to nekdo na predFL ? a vymyslel umisteni?
predFL nema zapalovac v loketce a ani nejak moc prostoru aby se tam dalo dat... nejaky tip kam s nim? 
pripadne da se pouzit i takove tlacitko?myslim ze je z MK3..
zapojeni samozrejme pro amatery idealne amatery plus
edit: pripadne da se sehnat i jen ten krouzek kolem tlacitka?


pripadne da se pouzit i takove tlacitko?myslim ze je z MK3..
zapojeni samozrejme pro amatery idealne amatery plus

edit: pripadne da se sehnat i jen ten krouzek kolem tlacitka?
Naše -Tommulovo- přibližovadlo FF3 RedCa
Naše rodinné stříbrné přibližovadlo FF 2 1,6 Kombi - prodáno
Naše rodinné stříbrné přibližovadlo FF 2 1,6 Kombi - prodáno
- doncamillo
- Nováček
- Příspěvky: 53
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: bezklicove startovani
Vopred sa ospravedlňujem, že píšem k zlému modelu, ale nechcem zakladať novú tému v časti pre Mondeo - predpokladám, že bezklúčové štartovanie je rovnaké.
Pred rokom mi bezklúčove štartovanie fungovalo presne ako píšete - vymačknuť spojku, stlačiť Start a auto si samo nažhavilo a naštartovalo. Časom však prestávalo štartovat automaticky - teda po prvom stlačení Start nabieha len elektrika (ako klúč do polohy I), hoci mám spojku vymačknutú. Až po druhom stlačení Start natočí motor. So samotným štartovaním nie je problém - chytí hneď. Najskôr to bolo občasné, dnes je z toho viacmenej pravidlo. Občas ešte naštartuje na prve stlačenie - ale je to skôr výnimka.
Máte nejaké tipy, kde by mohol byť problém? Diagnostika žiadne problémy nehlási.
Vďaka
Pred rokom mi bezklúčove štartovanie fungovalo presne ako píšete - vymačknuť spojku, stlačiť Start a auto si samo nažhavilo a naštartovalo. Časom však prestávalo štartovat automaticky - teda po prvom stlačení Start nabieha len elektrika (ako klúč do polohy I), hoci mám spojku vymačknutú. Až po druhom stlačení Start natočí motor. So samotným štartovaním nie je problém - chytí hneď. Najskôr to bolo občasné, dnes je z toho viacmenej pravidlo. Občas ešte naštartuje na prve stlačenie - ale je to skôr výnimka.
Máte nejaké tipy, kde by mohol byť problém? Diagnostika žiadne problémy nehlási.
Vďaka
Mondeo MK4, 2.0 TDCi (120kW), r.v. 2011, combi
pred tým: FoFo I, 1.8 TDCi (74 kW), r.v. 2004, 5-dverový hatchback.
pred tým: FoFo I, 1.8 TDCi (74 kW), r.v. 2004, 5-dverový hatchback.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: bezklicove startovani
Kdo z vás má v autě bezklíčové startování tlačítkem....
...tak by mě zajímalo zda je možné vypnout motor za jízdy stisknutím tlačítka?
Podobně jako
Skúšali sme zabrzdiť Toyotu s plynom na podlahe
...tak by mě zajímalo zda je možné vypnout motor za jízdy stisknutím tlačítka?
Podobně jako

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24542
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: bezklicove startovani
kdyz jsem dodelal bezklic, tak me to zajimalo ... tak jsem to vyzkousel a kratky stisk motor nevypne ... zkusim i delsi 

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 17.07.2017 15:53
- Bydliště: Dobruška
Re: Bezklíčové startování
Mám s bezklíčem první zkušenost k autu jsem však dostal pouze jednu sadu klíčů (FoFo MK2 2010). Z eBay jsem si objednal neoriginál vystřelovák s dálkou. Chápu dobře, že zbytečně, protože s ním nenastartuji ani když klíč přiložím přímo ke spínačce? Jak je to s programováním immo?
Neoriginál bezklíč pro MK2 se mi nepodařilo nalézt, pouze pro MK3. Díky za info...
Neoriginál bezklíč pro MK2 se mi nepodařilo nalézt, pouze pro MK3. Díky za info...
- jirkaj
- Člen klubu
- Příspěvky: 865
- Registrován: 28.04.2013 20:47
- Bydliště: Vsetín
Re: Bezklíčové startování
S vystřelovákem můžeš auto otevřít, ale nenastartuješ. Klíče pro MK2 se dají sehnat třeba na polském Allegru starší.
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 17.07.2017 15:53
- Bydliště: Dobruška
Re: Bezklíčové startování
Děkuji za tip.
Kdyby se mi takto podařilo klíč pořídit, jsem schopný ho naprogramovat tak, aby fungoval jako celek? Tedy včetně dálky a startování?
Diagnostiku mám ForDiag.
Kdyby se mi takto podařilo klíč pořídit, jsem schopný ho naprogramovat tak, aby fungoval jako celek? Tedy včetně dálky a startování?
Diagnostiku mám ForDiag.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů