Sportovní výfuk TDDi
- Benosef1
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Sportovní výfuk TDDi
Chtel bych dat na diesla sportovni výfuk ale nevim jestli bude mit nejaky smysl. Jestli s tim mate nejaky zkušenosti poradte. Dik
- driver
- Pokročilý
- Příspěvky: 517
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
-
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
-
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
-
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
- StreetPro
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Pha/CL/Brno
- Kontaktovat uživatele:
známému jsem na Golfu TDi udělal nerez výfuk od turba dozadu 76mm (nesmyslný průměr, ale zákazník náš pán)... turbo-vlnovec-trubka... bez jakéhokoliv tlumiče... výsledek dost připomínal helikoptéru nebo SL 55 AMG při plném plynu na 4ku
neskutečný zvuk se však linul při přeřazení, kdy to připomínalo blowoff ventil (bylo slyšet rázy od lopatek turba)... uvnitř byl hluk oproti očekávání relativně v pohodě, venku rovněž nic extrémního...
moje doporučení dát trubku od turba dozadu stejného průměru jako má výstup ze skříně turbíny, zvětšený o 10% a dát průchozí koncový tlumič co největšího průměru (rozhodně nedávat přepážkový)... ořeže to pískot a rachot vysokých frekvencí...

moje doporučení dát trubku od turba dozadu stejného průměru jako má výstup ze skříně turbíny, zvětšený o 10% a dát průchozí koncový tlumič co největšího průměru (rozhodně nedávat přepážkový)... ořeže to pískot a rachot vysokých frekvencí...
- misakxt
- Junior
- Příspěvky: 234
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Čáslav
já jsem měl na felicii výfuk SOIETA.měl jednu hlavní výhodu-jako jeden z mála výfuků má homologaci pro silniční provoz.s úpravama točila 7000 a byl to fakt parádní zvuk.nebyl tam ani katalizátor ani středověj tlumič.písni tam jestli dělaj tak na TDDi.je to fakt výhoda mít homologovanej vejfuk. http://www.soieta-tech.cz/
Focus 1.6 74kW 3dv silver Trend od 7.1.2008
Fiesta 1.3 LPG
Felicia 1.3 LPG
Fabia 1.4 LPG
Fiesta 1.3 LPG
Felicia 1.3 LPG
Fabia 1.4 LPG
- driver
- Pokročilý
- Příspěvky: 517
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
trubka musí být vždy stejného průměru od začátku až do konce,jinak to nemá smysl,tohle se musí bezpodmínečně dodržetStreetPro píše:známému jsem na Golfu TDi udělal nerez výfuk od turba dozadu 76mm (nesmyslný průměr, ale zákazník náš pán)... turbo-vlnovec-trubka... bez jakéhokoliv tlumiče... výsledek dost připomínal helikoptéru nebo SL 55 AMG při plném plynu na 4kuneskutečný zvuk se však linul při přeřazení, kdy to připomínalo blowoff ventil (bylo slyšet rázy od lopatek turba)... uvnitř byl hluk oproti očekávání relativně v pohodě, venku rovněž nic extrémního...
moje doporučení dát trubku od turba dozadu stejného průměru jako má výstup ze skříně turbíny, zvětšený o 10% a dát průchozí koncový tlumič co největšího průměru (rozhodně nedávat přepážkový)... ořeže to pískot a rachot vysokých frekvencí...
- StreetPro
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Pha/CL/Brno
- Kontaktovat uživatele:
především u turbo motoru to smysl má, nicméně u 1,9TDi s výstupním průměrem skříně turba 50mm to vážně smysl nemělo... pokud myslíš, že výrobce optimalizuje výfuk na výkon, tak jsi optimistadriver píše:trubka musí být vždy stejného průměru od začátku až do konce,jinak to nemá smysl,tohle se musí bezpodmínečně dodržetStreetPro píše:známému jsem na Golfu TDi udělal nerez výfuk od turba dozadu 76mm (nesmyslný průměr, ale zákazník náš pán)... ...

- driver
- Pokročilý
- Příspěvky: 517
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů