Sportovní výfuk TDDi

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Odpovědět
Uživatelský avatar
Benosef1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02.02.2008 03:18

Sportovní výfuk TDDi

Příspěvek od Benosef1 » 21.05.2007 22:43

Chtel bych dat na diesla sportovni výfuk ale nevim jestli bude mit nejaky smysl. Jestli s tim mate nejaky zkušenosti poradte. Dik

Uživatelský avatar
driver
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 517
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driver » 21.05.2007 23:29

určitě žádný zvuk

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 22.05.2007 20:19

Kdyz ten vyfuk riznes pod motorem, tak to bude nejlepsi :D Foki rikal, ze ma na TDCi vyfuk z benzinu, ale jaky zvuk to ma nevim.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

fokina
Junior
Junior
Příspěvky: 412
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fokina » 23.06.2007 11:53

Já tam mám koncovku jen pro vzhled...zvuk žádná změna
FF 1,8TDDI 2000 sedan ghia modrá met.
Obrázek

fokina
Junior
Junior
Příspěvky: 412
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fokina » 23.06.2007 11:55

Obrázek
FF 1,8TDDI 2000 sedan ghia modrá met.
Obrázek

fokina
Junior
Junior
Příspěvky: 412
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fokina » 23.06.2007 11:57

A vzhledem k tomu že jsi nováček a neznáš zdejší fígly : kdyby se ti náhodou fotky nezobrazovaly, tak klikni na mé stránky, pak je tu uvidíš .... :lol: :lol:
FF 1,8TDDI 2000 sedan ghia modrá met.
Obrázek

Uživatelský avatar
bredford
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od bredford » 02.07.2007 12:48

Zvuk se ti nemůže změnit,když tam máš seriový tlumič.Ta koncovka je laděná?

Uživatelský avatar
StreetPro
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pha/CL/Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od StreetPro » 06.08.2007 14:29

známému jsem na Golfu TDi udělal nerez výfuk od turba dozadu 76mm (nesmyslný průměr, ale zákazník náš pán)... turbo-vlnovec-trubka... bez jakéhokoliv tlumiče... výsledek dost připomínal helikoptéru nebo SL 55 AMG při plném plynu na 4ku :-) neskutečný zvuk se však linul při přeřazení, kdy to připomínalo blowoff ventil (bylo slyšet rázy od lopatek turba)... uvnitř byl hluk oproti očekávání relativně v pohodě, venku rovněž nic extrémního...
moje doporučení dát trubku od turba dozadu stejného průměru jako má výstup ze skříně turbíny, zvětšený o 10% a dát průchozí koncový tlumič co největšího průměru (rozhodně nedávat přepážkový)... ořeže to pískot a rachot vysokých frekvencí...

Uživatelský avatar
misakxt
Junior
Junior
Příspěvky: 234
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Čáslav

Příspěvek od misakxt » 06.08.2007 14:48

já jsem měl na felicii výfuk SOIETA.měl jednu hlavní výhodu-jako jeden z mála výfuků má homologaci pro silniční provoz.s úpravama točila 7000 a byl to fakt parádní zvuk.nebyl tam ani katalizátor ani středověj tlumič.písni tam jestli dělaj tak na TDDi.je to fakt výhoda mít homologovanej vejfuk. http://www.soieta-tech.cz/
Focus 1.6 74kW 3dv silver Trend od 7.1.2008
Fiesta 1.3 LPG
Felicia 1.3 LPG
Fabia 1.4 LPG

Uživatelský avatar
driver
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 517
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driver » 06.08.2007 21:36

StreetPro píše:známému jsem na Golfu TDi udělal nerez výfuk od turba dozadu 76mm (nesmyslný průměr, ale zákazník náš pán)... turbo-vlnovec-trubka... bez jakéhokoliv tlumiče... výsledek dost připomínal helikoptéru nebo SL 55 AMG při plném plynu na 4ku :-) neskutečný zvuk se však linul při přeřazení, kdy to připomínalo blowoff ventil (bylo slyšet rázy od lopatek turba)... uvnitř byl hluk oproti očekávání relativně v pohodě, venku rovněž nic extrémního...
moje doporučení dát trubku od turba dozadu stejného průměru jako má výstup ze skříně turbíny, zvětšený o 10% a dát průchozí koncový tlumič co největšího průměru (rozhodně nedávat přepážkový)... ořeže to pískot a rachot vysokých frekvencí...
trubka musí být vždy stejného průměru od začátku až do konce,jinak to nemá smysl,tohle se musí bezpodmínečně dodržet

Uživatelský avatar
StreetPro
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pha/CL/Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od StreetPro » 07.08.2007 09:56

driver píše:
StreetPro píše:známému jsem na Golfu TDi udělal nerez výfuk od turba dozadu 76mm (nesmyslný průměr, ale zákazník náš pán)... ...
trubka musí být vždy stejného průměru od začátku až do konce,jinak to nemá smysl,tohle se musí bezpodmínečně dodržet
především u turbo motoru to smysl má, nicméně u 1,9TDi s výstupním průměrem skříně turba 50mm to vážně smysl nemělo... pokud myslíš, že výrobce optimalizuje výfuk na výkon, tak jsi optimista :-) pokud je fakt, že 50mm trubka stojí např. 100,-/m a podstatně propustnější průměr 60mm již 130,-/m hádej co dostaneš do káry...

Uživatelský avatar
driver
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 517
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driver » 07.08.2007 22:48

u každého výfuku ten průměr musí být stejný at jeto benzín nebo diesl,žádné přechody žádné hrany
sériový výfuk na autě je jen brzda,udělej si celý nový a uvidíš sám

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning - 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů