blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Ještě mě napadá plynovej pedál, ale to by měl motor zůstat běžet na volnoběh. Co naftovej filtr, kdy byl měněnej? Jinak chtělo by to napojit na diagnostiku, pak budeš moudřejší... (snad)
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 03.05.2014 21:42
Já to auto koupil nedávno s tím ze palivový filtr a vzduchový byl měněn před koupi a v kufru byly krabičky. Zítra s tím zajedu na diagnostiku. Jak prijedu z práce zkusim to nahodit jestli to půjde. Kdyby to bylo čerpadlo tak už to nenastartuji pokud to chápu dobře. Zkusim procistit kontakty a uvidíme
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13493
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Ked budes predavatm kludne sa zastav. Krabiciek od filtrov ti nabalim kolko chces. Dam ti aj krabicku od navigacie. Mozes dat potom vyssiu cenu za navi pack 

-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 28.01.2014 11:29
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Mam fofo 1.8 tdci 74kw Chci se zeptat byl jsem na diagnostice a ta me ukazala
P 1122 maximalni cekaci doba byla prekrocena
B 1102 neznamy
P 1000 cyklus pro test OBD || neni uplny
Tak se chci zeptat jestly nekdo nevy co to znamena
P 1122 maximalni cekaci doba byla prekrocena
B 1102 neznamy
P 1000 cyklus pro test OBD || neni uplny
Tak se chci zeptat jestly nekdo nevy co to znamena
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24581
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
spatna diagnostika
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 29.04.2014 17:24
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Ahoj,tak pisu znovu,tentokrat mam jiny problem. Rekneme,ze blikani kontrolky zhaveni jsem uz neresil,ovsem stala se jina vec. V motoru jsem zaslechl drnceni,jako by cinkani priboru o sebe,proste kovovy zvonici zvuk. Kdyz se clovek s autem seznami,zna pak kazdy detail,kdyz se neco zmeni. A mel jem pravdu,neco tam dole drncelo a bylo to den ode dne stale hlasitejsi. Nakonec to zacalo i smrdet. Jakoby bruskou kdyz brousim kov,sbrouseny kov. Pozdeji to bylo cim dal horsi,ze uz po 1 km to hrozne smrdelo a sel z tama i dym,tak kde to zacalo drncet. pak jsem si vsiml,ze je auto i trosku slabsi na akceleraci. Sel jsem do servisu,borec se na to podival a poznal hned,ze to je klima,ale prej muzu s tim normalne jet. Zaroven se podival na diagnostiku a prej zadna chyba. A s tou klimou muzu normalne jet,ja mu neveril a este sem se nekolikrat zeptal,protoze mu rikam,ze to smrdi a jde ztama kour docela hned,fakt prej muzu jet,prej uz to nejakej ten patek dela tu praci a mam mu verit. Stejne jsem mu neveril a sel jsem za jinym mechanikem,ale to byl jeho znamej o par metru dal a kdyz sem mu rekl,co rikal kolega,tak on se mi na to podival a rikal,ze ma kolega pravdu a fakt muzu jet,je to jen klimaa to je treba vymenit,ale jet se s tim da. Presto jsem se bal,protoze opravdu,po 5 km to kourilo uz dost a smrad byl taky hodne,neco tam horelo. Ja potreboval domu 50 km,ujel jsem 40,pak jsem jel trochu pomalejc,z auta koure moc a smrad uz i v aute. zajedu na benzinku,otevru kapotu a dole jak to kourilo,tak celej ten kraj,co jde videt od te klimy,tak oranzovej zhavej kruh. neco tam drelo v te klime a brzdilo to auto,zaroven se tim horkem roztavil remen a nedobijelo mi to. Ale hned jsem poznal,ze auto jede lip,protoze ten remen byl s tou klimou spojenej a ta klima to brzdila. klima je zrovna draha vec,ale kdyz to opravim,tak to mam zase Ok. Akorat mam strach z jine veci a s tou bych chtel pooradit. Kdyz ten remen uletel,tak nechladi voda,to je v poradku,ale od te doby nemuzu zaradit 4 a 5,protoze mi zacne u toho auto extremne cukat,jako by to jelo jen na 2 valce,musim hned dat spojku a vyradit nebo dat 1,2 nebo 3. U tech 3 to jede normalne,jen 4 a 5 hrozne cuka,uplne to mlati,ze se to neda proste. je mozny,ze ten remen byl s necim spojenej a proto to dela ? S motorem by nic byt nemelo,kdyz to jeden na ty prvni uplne krasne,i kdyz to vytocim.
Lidi,jsem z toho uplne hotovej,auto mam teprve 3 tydny a nejvic me opravdu stve,ze mi mechanici,kteri tomu maji rozumet reknou takovej nesmysl a ja,kterej o tom nevim vubec nic,mam vlastne pravdu. A nemate nejaky typ,kde koupit ut klimu levne ?
Lidi,jsem z toho uplne hotovej,auto mam teprve 3 tydny a nejvic me opravdu stve,ze mi mechanici,kteri tomu maji rozumet reknou takovej nesmysl a ja,kterej o tom nevim vubec nic,mam vlastne pravdu. A nemate nejaky typ,kde koupit ut klimu levne ?
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
U tý klimy ti pravděpodobně odešlo ložisko který je v řemenici kompresoru. Dá se vyměnit samostatně bez demontáže kompresoru z auta. Kolik jsi toho ještě ujel po tom co ti ten řemen odešel? Jak správně píšeš, bez řemene voda nekoluje, proto se motor v podstatě nechladí, je tedy riziko že další jízdou motor poškodíš.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 29.04.2014 17:24
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
najel jsem asi 10 km,abych se jen dostal domu a hned kdyz voda stoupala,tak jsem zastavila,by schladla. Takze jsem v tech 10 ti km a si 3 krat zastavil. To lozisko uz asi nevymenim,uz je pozde,to tam bylo dole uplne rozzhaveny,tam bude neco poskozeny uz na to kompresotu. To bylo zhavy jako ve slevarne. Ja jen potrebuju vedet,proc ten motor tak cuka,ale jen na 4 a 5. Pokud by bylo motor poskozen,tak to snd dela na vsechny prevody ne. NA 1 2 a 3 jede uplne krasne at jedu jakykoliv otacky.
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Zkusil jsi auto projet i po vychladnutí motoru? Mám takovej pocit, že řj vypíná válce při přehřátí motoru.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 29.04.2014 17:24
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Ne nezkousel,ale jak vysvetlis to,ze naa prvni 3 prevody to nic nedela ?
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
To ti nevysvětlím - motor jsem ještě nikdy nepřehřál. V návodu se ale uvádí jako ochrana při přehřátí motoru vypínání válců. V tvém případě to samozřejmě může bejt i cokoliv jinýho, podle toho co píšeš to vypadá, že jsi koupil pěknou past.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 29.04.2014 17:24
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Budu doufat,ze to je tim remenem. Mel jsem predtim seat toledo rok 2000,vlastne oktavka motor. Odeslo mi cidlo od tachometru,nefungoval tachometr samozrejme,ale zajimave bylo,ze se tim pokazily dalsi 2 veci,prvni byla ,ze ukazatel od nafty se hrozne hybal,nebyl vubec stabilni,proste,kdyz jsem jel a tocil volantem tam a zpet,rucicka te nafty litala taky tak. Mel jsem trictvrte nadrze a odbocil jsem prudce doprava rucicka zajela az k rezerve a i rezerva se rozsvitila pipla,takze kdyz jsem mel nafty malo,stacilo jen trosicku jet na hrbech a pipalo to furt,tam a zpet. Nevim co to vlastne bylo,ale jen takova zajimavost,ze to bylo spojeny s tim cidlem,a druha vec,co se pokazila,byla normalne ta,ze to jelo na 3 valce. Opravdu,vymenilo se to cidlo a vsechno bylo zase v normalu,bylo to nejak provazany,takze budu doufat,ze to je u toho fordu podobne. Tak ta past muze byt vsude no. Clovek si nevybere,hlavne,aby to byly opravitelne veci. Nasranej budu,jestli to bude neco,co nespravim.
- reco
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13.06.2009 15:03
- Bydliště: Košice
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Ahojte chalani,mám podobný problém.Bol som na diagnostike tam mi povedali "pravdepodobne sa zasekávajú lopatky turba".Dnes sa to opakovalo,blika kontrolka žhavenia,ale auto ide v normal režime,na krajnicu vypnuť motor,znovu naštartovať,podotýkam nakopne to na prvý pokus.Vytočim otáčky na 3000 a pozorujem čierny dym,necham otáčky padnuť na 800 dymivosť normálna.Domov som došiel normálne,pri otáčkach 2000 všetko OK, iba so zlým pocitom kedy sa to zopakuje.Pred barákom znovu vytočím na 3000 a všetko v pohode.Teraz raďte,či je to čidlo vačky alebo turbo alebo?Zberám sa zas na diagnózu
FORD FOCUS combi 1.6 DuratecTi-VCT 77Kw 105k
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 29.04.2014 17:24
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Ahoj
S mym problemem to melo spatny konec. Ted nevim,jestli to mohlo mit souvislost s tim blikanim te zhavici kontrolky,ale nakonec se mi za jizdy delal cerny kour vzadu a auto neslo nad 120 km,v tom momente ale neslo auto ani dolu,jako by zustalo na jednech otackach,vyradil jsem a auto jelo na neutral jako spasene na plny vykon. Nakonec se do toho pridal bily dym,ale problem byl v tom,ze auto pokracovalo na plny vykon i po vypnuti zapalovani,coz nasledne asi po 5ti minutach nepretrziteho revu na plny vykon vyustilo v zadreni motoru. Jak rikam,nevim ale jestli to melo souvislost s tim blikanim jak to ty rikas. To mi delalo asi mesic pred tim,pak uz kupodivu jsem to nezaregistroval,ale jestli ti muzu doporucit,jestli ti nekdo uz dal podezreni,ze turbo neni uplne v poradku,tak ho vymen,i kdyz je to drahy. Protoze u me byl pry problem s turbem,ze pres nej letel do motoru olej a proto to furt jelo,i kdyz jsem vypl klicek. Tak at se ti to nestane taky.
S mym problemem to melo spatny konec. Ted nevim,jestli to mohlo mit souvislost s tim blikanim te zhavici kontrolky,ale nakonec se mi za jizdy delal cerny kour vzadu a auto neslo nad 120 km,v tom momente ale neslo auto ani dolu,jako by zustalo na jednech otackach,vyradil jsem a auto jelo na neutral jako spasene na plny vykon. Nakonec se do toho pridal bily dym,ale problem byl v tom,ze auto pokracovalo na plny vykon i po vypnuti zapalovani,coz nasledne asi po 5ti minutach nepretrziteho revu na plny vykon vyustilo v zadreni motoru. Jak rikam,nevim ale jestli to melo souvislost s tim blikanim jak to ty rikas. To mi delalo asi mesic pred tim,pak uz kupodivu jsem to nezaregistroval,ale jestli ti muzu doporucit,jestli ti nekdo uz dal podezreni,ze turbo neni uplne v poradku,tak ho vymen,i kdyz je to drahy. Protoze u me byl pry problem s turbem,ze pres nej letel do motoru olej a proto to furt jelo,i kdyz jsem vypl klicek. Tak at se ti to nestane taky.
- xxmisa
- Junior
- Příspěvky: 229
- Registrován: 28.01.2014 11:39
- Bydliště: Mošnov
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Škoda motoru... No každopádně než vymění celé turbo, tak ať mrkne do intercooleru, jestli tam není více oleje..
Zadírající se variabilita lopatek nemá nic společného s únikem oleje, ale nejčastěji vzniká línou jízdou a provozem v nízkých otáčkách.. Každopádně by se to projevilo na jízdě, že by motor netáhl...
Zadírající se variabilita lopatek nemá nic společného s únikem oleje, ale nejčastěji vzniká línou jízdou a provozem v nízkých otáčkách.. Každopádně by se to projevilo na jízdě, že by motor netáhl...
Ford Focus 1998-2005, rok výroby 1999, Kombi, Série 35, 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS), 5rychl. manuální - B5/IB5 LHD FWD 4.06, EEC 96 Car (EEC 1), Manuální Klimatizace, Stříbrná Moondust (met)
Dokud nás STK nebo ekolikvidace nerozdělí
Dokud nás STK nebo ekolikvidace nerozdělí
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů